Gå til innhold

Virker ikke som gutten min blir mett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hyler og styrer, virker nesten som han har vondt. Slik er han nesten hver kveld, men blir rolig med en gang jeg legger til puppen. Han suger ei lita stund også begynner han å dra i brystvorta mi, virker nesten som han blir sint. Han holder på slik ei stund, så er han fornøyd i kanskje 5 min, også begynner han igjen! Visst jeg klemmer kommer det ut bare noen dråper melk. Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sånn har jeg det også..... datteren min oppfører seg nesten hysterisk, det hjelper når hun får tak i puppen, en liten stund, men først skal jeg kjempe for å få henne lagt til. Virker nesten som om hun er så sulten at hun ikke klarer å få tak, og så blir hun sinna og river og sliter i puppen som om det ikke er nok mat.....

Har prøvd å spørre om dette tidligere uten å få svar, så jeg aner ikke hva dette er. Er redd for at jeg ikke har nok melk, har prøvd å gi mme noen ganger og hun spiser det. Har lest at men ikke kan miste melken sånn plutselig, at man skal legge barnet til brystet flere ganger, passe på at man sitter ordentlig, at barnet har rett sugeteknikk og at man ikke skal stresse ( og det er jo lett når barnet blir helt hysterisk...) !!!!

Skrevet

Sånn var det her også. Har dei siste fire-fem vekene gitt mme på kvelden, då blir jenta mett og god og alle har det bra og e fornøyd :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...