1881 Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 Tok min første pille i dag, har hatt det ganske greit, men hodet har vært ganske tungt , ikke bankende hodepine, men ubehagelig likevel. Ikke hatt veldig stor sultfølelse så jeg har spist regelmessig hver 4-5 time små måltider. Drikker bra føler jeg, men føler også jeg er "oppblåst" i magen, aner ikke om dette er av tbl. Noen som kan dele sine erfaringer? Har lest pakningsvedlegget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9125527-heisann-reductil-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta78 Skrevet 28. april 2007 #2 Del Skrevet 28. april 2007 Hei! Jeg begynte med reductil i midten av januar, og det jeg husker av bivirkninger var en dundrende hodepine de første to ukene... Også fikk jeg en god del ekstra energi! Men dette er noe som ga seg etter den 1 mnd, men hodepinen kan godt finne på å komme tilbake i ny og ne, men den er ikke så plagsom. Om det er pillene eller no anna som forårsaker dette vet jeg ikke, men jeg vet med meg selv at når jeg begynte på pillene gikk jeg og "kjente" etter og forventet meg bivirkninger. Er faktisk litt usikker på om det er pillene eller om det er min tro på pillene som gjør at de hjelper meg ned i vekt;) For satan jeg har jobba for å få av meg 17 kg nå Men det er absolutt verdt det, og jeg vil ikke tilbake dit jeg engang var! jeg føler heller ikke at jeg har forsaket så mye, og har fått ekstra resepter på "nedtrappingsreductil" når jeg har nådd ønsket vekt. Heisann, dette ble mye, men mitt aller beste tips er masse vann (vet det er kjedelig), en neve mandler om dagen ( er faktisk undersøkelser som viser at mandler bidrar til å øke vekttap), og bevegelse (man glemmer mat når man er i farta;) ). Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9125527-heisann-reductil-jenter/#findComment-9126959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå