Gjest Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 hvilken skal vi velge? noen erfaringer? sett litt på avent og fisher price sin... hva mener DU?
Zummi Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Det avhenger som regel litt hva du er ute etter. Vi har Avent sin sterilisator for å bruke i mikrobølgeovn men den blir fort litt dyr om du ender opp med å måtte kjøpe mikrobølgeovnen i tillegg... (Vi er forresten veldig fornøyde med den, bompi spiser fire ganger om dagen og vi får da kjørt alle flaskene, skjeene og eventuelle smokker når vi tar en runde i løpet av dagen)
Gjest Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 takk:) va har mikro da så det går fint.. men vil gjerne høre mer hva andre sier? hva som er bra og dårlig? hva m fisher price sin?
Lillebror og stoerebror Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 jeg har avent sin og er super fornøyd. Jeg har brukt den i tre mnd og har ingenting å klage på med en. Jeg kan absolutt anbefale denne, særlig om du bruker aventflasker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå