-me litn bolle i magen- Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 har vært på 1 svangerskapskontroll i dag å både æ å kjærestn min har glæda åss masse i flere uke nu... men gud for en skuffelse.... kom inn dit å d første vi får vite e at d kunn e satt opp en enkeltime(sku egentli være en dobbeltime) så vi måtte være litt effektiv å ta d viktigste først.. hadde masse spørrsmål å bynte å spørre vei... på alle samtlige smp fikk vi til svar læs i svangerskapsboka såm dokker får etter blodprøvan e tadd.... spurte om d gikk ann å få høre om vi kanskje hørte hjertelyd, sia d va så mange hær inne på BIM som har fådd hørt...sia vi begge e litt småbekymra å vil ha ett lite tegn på at nu kan vi roe nærvan... men da fikk vi til svar at ho ikke ville gjøre det sia d va mulihet for at man ikke hørte... da vi sa d at vi forstod at vi va klar over at man kanskje ikke hørte, men at vi gjerne ville se bare får å være på den sikkre sia å få ett lite livstegn, så ho at d ikke va nokka vits uansett... (koffer ikke bare jøre, omså bare for kanskje) fikk ingen spørrsmål fra legen om kossn æ har hadd d til nu i svangerskape, ingen spørrsmål om vi hadde nokka arvelige sykdomma i familien(d måtte vi presse igjennom sjøl får få fram på d arke man ska ha me på alle sjekka).... å fikk rett å slett ikke svar på en dritt... så etter 15 minutt der inne hos lege gikk æ ned får å ta blodprøva å d va sykepleiern som sa t mæ at æ måtte huske å bestille time hos jordmor i uke 16-17.... så ufatteli skuffa, å har mæst lyst t å grine.. trudde man kunne få litt svar på om ting gikk som d skulle å kanskje omså få en litn bekreftele, men neij da...=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9124992-skuffa-over-1-svangerskapskontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. april 2007 #2 Del Skrevet 28. april 2007 Uff du har nok vært riktig uheldig med legen din eller at legen din har hatt en dårlig dag. Vi hadde heldigvis en flott opplevelse på vår 1.time, selv om legen (ikke min faste) ikke hadde gjort dette før og var litt usikker på hva hun skulle fylle ut. Du får vurdere å bytte lege dersom du føler at legen ikke har tid til å høre på deg/dere eller tar dere alvorlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9124992-skuffa-over-1-svangerskapskontroll/#findComment-9127219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. april 2007 #3 Del Skrevet 28. april 2007 bytt fastlege du, det gjorde jeg=) min lege hadde heller ikke satt opp dobbeltime å spurte heller ikke om hvordan jeg hadde hatt det til nå, kun om sykdommer o.l så ga hun meg noen bøker å sendte meg videre for å ta blodprøver.. di sa til meg at jeg måtte ta kontakt meg jordmor, det gjorde jeg noen dager etterpå å fikk time hos henne i uke 13.. synes du skal ta kontakt med jordmor tidligere enn i uke 16-17, ring på mandagen å avtal time, da får du dobbeltime siden det er første gang å så kan du jo velge å ta alle kontrollene hos henne, da slipper du fastlegen din flere ganger=) lykke til=) ser vi har termin ganske likt, jeg har den 21. november=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9124992-skuffa-over-1-svangerskapskontroll/#findComment-9129735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-me litn bolle i magen- Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. april 2007 takk får gode råd..... nu når æ har fådd d litt på avstand så har æ å tenkt å bare drite i fastlegen å dra t jordmor... ska ringe på mandagen, håpe at æ får time fort, sånn at æ kan roe ned nærvan litt....=) å så koseli -o000Storken airline000o- arti at nån e like langt som mæ.... blir litt mer stas da:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9124992-skuffa-over-1-svangerskapskontroll/#findComment-9135479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå