Gå til innhold

Babyen sover i 10 timer...full bleie.Hva gjør man??!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke finner tykkere engangsbleier og kunne tenke deg aa proeve noe annet, saa gaar det an aa regulere tykkelsen selv paa diverse typer toeybleier. Med lommebleier for eksempel bare stapper du inn saa mye innlegg du trenger.

Vi skal bruke disse bleiene: www.fuzzibunz.com. Der kan du selv regulere tykkelsen.

prøv å gå opp en størrelse. Ellers et annet merke. kanskje det er passformen som gjør det på ditt barn. Jeg fikk sjelden Pampers til å passe helt til mine barn, selv om det ikke var noe galt med de ellers.

tror du bare må prøve deg frem.

Hei.

Jeg har også en liten kar som sover rundt 10 t om natten, og jeg skifter ikke annet enn hvis bleien inneholder bæsj. Er bleien derimot tissetung, er LIDL-bleien ideell. Den er tett og har en tørr overfalte selv om bleien er aller så tung. Den bør du teste ut.

sønnen min sover ca 12-13 timer hver natt. passer på at det og bytte bleie er det siste som blir gjort før han legger seg. også pleier jeg som regel ha på han en som er hakket større en den han bruker på dagen.. er ikke noe problem her og eventuelt ha dag bleia på natt også.. men da blir den skikkelig våt og ekkel, ikke sånn att det lekker.. men kan jo umulig være behagelig.. derfor ett hakk større.. :0) her bruker jeg kun libero og er veldig fornøyd med den.. ;0)

Annonse

gå opp en størrelse! Det gjorde/gjør eg! Han bruker up and go om dagen,og maxi + om dagen! Når han var baby så brukte eg og en størrelse større om natta. bleiene er ikkje så mye større selv om du går opp en str,men den suger myyyyye bedre!" Ikkje la babyen venne seg til å få tørr bleie mitt på natten viss den kun har tissa! Da vil den senere våkne opp viss han/hun er tissevåte pga de er blitt vandt til å få tørr bleie!" - Dette var det eg fikk beskjed om fra min bestemor og det er heilt sant!:)Bestemødre har mange gode råd å komme med!:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Skriver under på at LIDL-bleiene er bra! Nå har vi ikke prøvd noen andre av de engangs (kun litt da Telma var nyfødt), men det er vel fordi de fra LIDL ikke lekker og tåler en hel natt uten bytte. Hun sover også lenge om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...