Gå til innhold

Er dette virkelig sant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slimhinnene i skjeden er tynnere enn tidligere den første tiden etter fødsel/keisersnitt. Så det er nok stor risiko for smerter ved sex, ja. Trodde "alle" keisersnittdamene hadde vondt de første gangene, jeg. Men når jeg leser denne tråden, forstår jeg jo at det ikke stemmer.

Annonse

Etter to haste snitt og en vanlig fødsel må jeg vel si at for min del så gjør det vondt etter ks men ikke etter vanlig fødsel. Smertene går imidlertid over etterhvert og det er viktig at man er tålmodig. Kan forøvrig være at det spiller inn at jeg har bakovervendt livmor, og at det da blir mer trykk på frem-veggen hvor arret sitter. Nå, 2mnd etter siste har vi i allefall begynt og få et noenlunde normalt sex-liv igjen. Og smertene avtar for hver gang :-)

Man har vel lov tilå være kjærester selv om man nettopp har fått barn eller???????????????

Selv om det ikke akuratt er slik at brystene er noe sexobjekt rett etterpå har man jo lov å være kåt. Hva er perverst med det????

Synes mer synd med de som ikke har sex på mange mnd etter de har fått barn......

fatter ikke hvordan dere kan finne på å ha sex noen dager etter at ungen har kommet ut!! hvordan kan man i det hele tatt tenke på sex når man sitter med en nyfødt unge i armene? det er nesten perverst! Anonym

-------------------

Jeg bare hater storkjefta og tåpelige feige krapyl som hyler ;/

Fordi om du greier å koble tanker om sex med det å sitte med en nyfødt unge i armene, så gjør ikke vi det andre det....... NEMLIG!!!

Det går faktisk an å ha sex mens en baby eller unge SOVER.

Trenger hverken å hyle som villkatter, eller ha seg foran barnesenga heller.

Utrolig, men sant ;)

Har du en unge nå, så regner jeg at den ungen blir enebarn???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...