Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hos kvinnedoktor på Nøtterøy! Vil virkelig anbefale det stedet til alle!!! ) Kjempesupert!!!!!!!! MYE bedre enn majorstuaklinikken... Alt bra m lille gutten i magen, og han var rundt 800 gram =) Fikk m en superduper dvd m bakgrunnsmusikk og masse bilder+noen filmsnutter, skikkelig rørende og koselig å se!!! ) Så det var verdt den lange kjøreturen, og hver eneste krone ;o) Det eneste var lille jenta mi som var litt urolig, hun skulle liksom sitte på fanget til tante og spise rosiner, he he ;o) Men men....hun så lille bebin hun og ;o)
Arwen* Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Så flott at du også opplevde det så bra!! Jeg var også der. Er kjempe-glad for at vi gjorde det, og vi har kost oss masse med bildene/filmsnuttene i ettertid. Ikke minst er jeg utrolig imponert over barna mine på 3 og 8, som slipper det de leker med og kommer løpende for å se på lillebror, hver gang de hører bakgrunnsmelodien som begynner;)
Marius og Jonas! Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Så flott at du også ble fornøyd da!!!! Jeg syns det var en helt utrolig opplevelse, og får liksom ikke snakket nok om det!! Skal du/dere tilbake flere ganger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå