Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Trenger forslag, både gutte- og jentenavn, til vår lille spire. Storesøster heter Pernille. Helst ikke noe sukkersøtt. Takk!
mamma til Isak Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Per Espen Kornelius Jonathan Vera Solveig Sigrunn Signe
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hehe... Vi var innom Vera forige gang vi skulle finne navn. Signe og Solveig har jeg fått mer og mer sansen for, men så er det jo ikke bare jeg som bestemmer dessverre... Av guttenavnene du nevner liker jeg Per best, men Per & Pernille blir for sært... hl
prebs Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Gutt: Preben Petter Peder Henrik Jakob Marius Kasper Ludvig Jente: Johanne Henriette Mathilde Marte Kaja Oda Kathinka er noen jeg synes passer
Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Pernille er mitt favorittnavn nr.1.Synes disse navnene passer: Johanna Rikke Minken Rakel Astrid Kari Petra Ella Pia Ingrid Jonas Ola Herman Jesper Edvard Eirik Oskar Lars Jørgen Tellef Iver Mattis Ulrik
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Pernille og Pia Pernille og Helene Pernille og Amilia Pernille og Nora Pernille og Sofie Pernille og Josefine - sukkersøtt til tusen, men det er jo Pernille også Pernille og Mathea Pernille og Mari Pernille og Martin Pernille og Georg Pernille og Emil Pernille og Henrik Pernille og Jakob Pernille og Lukas Pernille og Magnus Pernille og Herman Pernille og Elias Pernille og Mr Nelson:) Tihi! Har dere noen forslag selv?
Margot Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Pernille og Gabriella Pernille og Petronella Pernille og Ulrikke Pernille og Johanne/a Pernille og Julianne Pernille og Ingelill Pernille og William
Vannmann35 Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Pernille og Fredrik Pernille og Kristian Pernille og Filip Pernille og Peter Pernille og Petter Pernille og Helene Pernille og Petrine Pernille og Trine Pernille og Eline
millamamma Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Pernille og Sofie.. Vi har en Sofie fra før og skal kalle denne tulla for Pernille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå