Selo Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 I morra er jeg 13 uker på vei, og enda så spyr jeg som bare det. Jeg har sprengt så mange blodkar i ansiktet at det ser ut som om jeg har fått et grusomt utslett.... Når er det vanlig å slutte med spying??? Kvalmen er jeg kvitt, men spyingen blir jo bare verre... Er så sliten nå at jeg bare sitter å gråter. Orker ikke så mye mer av dette.... Snufs.. (Ps.. unnskyld for sytingen, d blir jo bedre i morra)...
perle_mor Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hei huff kjære deg, ikke moro, jeg har idesverre kke noe råd om dette til deg, bare medfølelse og varme og gode tanker, det er fryktelig å være kvalm... og du syter ikke, bare gråt , håper det bedrer seg snart, klem
Skurvelurven Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 åååh jeg vet akkurat hvordan du har det. I går lå jeg og gråt høyt og bad til diverse guder om å få slippe. Trodde alt hadde gitt seg da jeg hadde to bra dager forrige helg, men mandag var det på'n igjen verre enn noen sinne. Denne uka har jeg spydd 5-6 ganger hver dag, og ikke fått i meg nesten noen ting uten at det har kommet opp. To slurker saft er nok til å sette helvetet i gang. Og når jeg ikke kaster opp er jeg konstant kjempekvalm. Jeg er nå 12+6, og da legen ikke fant fosterlyd når jeg hadde legetime i går (hun sa det kanskje var for tidlig), føler jeg liksom at det er til ingen nytte. Føler meg ikke gravid, bare at jeg har en evigvarende omgangssyke og at det aldri kommer til å ta noen ende. Forhåpentligvis blir det litt bedre når jeg får kommet meg til UL og sett den lille (så den i uke 8, men det er så lenge siden at det er som en drøm). Mitt største ønske nå er at jeg skal være i såpass form at jeg får krabbet inn i en taxi neste søndag og møter alle dere i novemberklubben på Mama Rosa. Man må leve i håpet:)
Selo Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 Uff... du har det jo mye verre enn meg. Vi må bare tenkte på at det kommer noe vakkert utav det til slutt... Hjelpe meg.. den kvalmen kan virke forferdelig lammende. Du skal ikke bekymre deg for at du ikke hørte fosterlyden, jordmora mi måtte lete kjempe lenge og til slutt måtte hun hente sitt nye og fansye apperat, og da hørte vi det lille hjerte til slutt. Men hun brukte laaaaaaaaang tid. Ta med deg en bøtte og kom på Mama Rosa...
Skurvelurven Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jepp Mama Rosa it is! Har bestemt meg for å komme uansett om formen er dårlig, for som regel blir den bedre når man blir litt distrahert. Det erfarte jeg i går kveld da en venninne fikk meg med på grillfest. Selv om jeg kastet opp to ganger mens jeg var der, var kvelden helt fantastisk. Det føltes som om jeg hadde et liv igjen:)
Selo Skrevet 29. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2007 Pleier å bli bedre når man endelig kommer seg ut av sin egen stue ja.. Rart det, men jeg er alltid mye kvalmere hjemme hos meg selv. Det lukter alltid mye mere hjemme hos meg selv også ( med unntak an Grønlandstorg, som er en plass jeg har kastet opp mye i det siste).... Så kjekt at du kom deg på grillfest da. GRATULERER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå