Gå til innhold

Easy Walker Sky eller Quinny Speedi...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Emmaljunga vogn, og ønsker nå en enklere lettere vogn for byturer og rusling på kjøpesentre. Trenger også en vogn for å ha med på ferie..

Har sett på Easy Walker Sky og Quinny Speedi. Synes det er pluss og minus ved begge vognene.

Ønsker å høre hva dere har erfart??

Eller skal vi rett og slett velge en Carena Easy...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt Easywalker sky - uten tvil!! Du får en ordentllig vogn, samtidig som den er liten og lett, og ryggen er lang så den kan brukes hele vognperioden. Like god på litt ujevnt terreng som på kjøpesenter.

Kjøper du den med transportbag har du en super vogn på ferieturer også.

Får iallefall mye vogn for pengene!

Jeg har hatt quinny speedi og det er den største drittvognen jeg noensinne har sett. Den blir veldig flat og forholdsvis liten sammenlagt, men det er også eneste pluss. Sittedelen kan ikke legges ordentlig ned, ikke settes ordentlig opp og den er utrolig kort. Vi målte den til 82 cm fra toppen av sittedelen til nederst på fotbrettet. Og den er veldig åpen og har dårlig demping. Vi solgte vår ganske fort.

Carena easy kjenner jeg ikke til. Sikkert en grei trille, om det bare er det du trenger! Men om du går for easywalker får du jo en mye mer stabil vogn med et mye større bruksområde.

Jeg har også en tung kombivogn, og elsker trehjulingen min. Stort sett den som er i bruk nå.

Skrevet

EW Sky er mer en ordentlig vogn enn Carena Easy. Easy er mer en reisetrille eller ekstra trille. Hvis du skal bruke den mye ville jeg gått for en EW Sky.

Skrevet

Hei anonym.

Takk for svar :) Ble veldig betenkt vedr Quinny nå.. Vi har vært i butikken i dag og sett på begge, og målt og prøvd i alle retninger. Quinny er faktisk ikke så mye kortere enn Easy Walker. Vi reagerte også på at man ikke kan ha ryggen helt opp på Quinny. Men det mest "negative" er at den ikke har bøyle foran. Da får jo ikke barnet rettet seg opp.. Den lille kråka vår vil alltid sitter framoverlent i vogna. Skulle jo ønske at Easy Walker var litt rimeligere, for det er faktisk 2000 kr som skiller de to vognene..

Vil gjerne høre flere meninger...

Skrevet

Synes Quinny Speedi ser litt merkelig ut jeg. Vet ikke hva det er! Mener værtfall det var Quinny Speedi.

Vi har Easywalker sky. Den har veldig enkelt design, men vi liker den!

Bare positiv til denne vogna. Har hatt 3 vogner nå på 6mnd, og har nå funnet den ultimate vogna.

- Brei sittedel

- full liggestilling

- rundt 7kg

- LITEN sammenlagt

3600 kr inkl. regntrekk på Happyland, Svinesund. 2 timer fra OSlo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...