Gå til innhold

Barnehagefotografering?tips til påkledning?(samme som på skr.side)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har lenge gledet meg til dette, men nå som barnehage fotografering er neste uke. er jeg helt tom for ideer når det gjelder klær.

Hadde det bare vært en unge ville jeg ikke tenkt så mye på det. Men jeg har 2 gutter i barnehagen. (3år 0g 17 mån) . De skal ha søsken bildet og. Derfor lurer jeg på om de skal ha helt like gensere/tskjorter) eller forskjellige? Farge?

Noen med tips eller erfaringer?

Fortsetter under...

Guttene mine (på omtrent samme alder som dine) hadde på seg dongeribukser og gensere i samme farge (minstemann med striper, største ensfarga). Det gjør seg med litt farge på genserne, men ikke mønster - er hvertfall mi erfaring :-)

Et barnehagebilde er bare et fotominne fra barnehagen. De beste bildene blir de som er tatt av barn som viser at de er i barnehagen. Vanlige barnehageklær gjør seg best. Har ikke tall på hvor mange unger vi har "dolla opp" for å ta bilder i barnehagen. Det er mange som har med klær de skal skifte til før de tar bilde og sånn. Helt sprøtt spør du meg. Vil man ha et "oppstilt" og feilfritt bilde bør man gå til en fotograf. Det er min mening. De beste bildene vi har fra barnehagen er gutten vår i vanlige klær (mønster, trykk, striper eller hva det måtte være) og han har faktisk møkk i ansiktet. De bildene er supersjarmerende. Vi har også noen der vi har vært i studio og tatt i penklær og sånn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...