Gå til innhold

Graviditetssymptomer eller PMS?

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen:) Nå har det vært stille fra denne kanten en stund, men jeg er jo innom og leser innlegg med jevne mellomrom. Er jo spent på hvordan det går med dere. Jeg selv fant aldri ut om det var noen eggløsning denne perioden så vi har kost kun med tanke på eget velvære(c; . IKM er førstkommende onsdag, men har gått i 2-3 dager med "plagsomme" mensmurringer. Går stadig og sjekker om det er tante som kommer på overraskelsesbesøk en uke før tiden, men ingenting. Puppene føles ømme på en annen måte (eller er det bare jeg som lurer med til å tro det?) Har alltid vært øm på sidene av puppene før mens, men nå er de ømme i midten. Har et humør som ikke ligner grisen. Gir ting flytimer dersom de ikke gjør som jeg befaler (bare ting, ikke levende vesener(c: . Med andre ord er jeg svært, svært irritabel. Kan vel være PMS, men har aldri hatt noe særlig plager med det tidligere. Temp er også endel høyere enn normalt (men har ikke målt tempen fast). Er det noen av dere som har erfaring med slike symptomer ved evt. graviditet? God helg jenter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9123431-graviditetssymptomer-eller-pms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper symptomene dine bære frukt :-) Synes det er så vanskelig å tolke, så jeg holder meg stort set til håpet. Kjenner meg i øvrig igjen i humøret - mannen min har gått i hagen da han ikke orket mer av min "oppfarenhet", men det vel like typisk for mens som graviditet? Lykke til, Ceres - koselig å høre fra deg igjen, forresten :-)

He,he - symptomene dine kan nok tolkes både hit og dit... har gitt opp å prøve å gjette på meg selv...vil så gjerne beholde håpet, og finner alltid tegn på at noe kan være på gang.....

Nå er jeg i begynnelsen av el perioden og jakter frebrilsk på gullegget....=)

Håper det går din vei denne gangen!! Lykke til!

Hei Hei...Er så spent, ka var dei symptomene dine, var det tanta eller ei spire?? Eg har det litt likt som deg denne pp, fant heller ingen EL denne mnd, i tillegg var eg vekkreist uten min kjære ei stund i pp. Så om me har trefft EL eller om me har bomma totalt, ja det blir spennende å sjå. Har forresten ikm ca 3.mai, eg krysser alt eg har for tida...

Hei

Det føles da utrolig godt at det er noen som tenker på meg(c: Vet du, jeg var helt sikker på at noe var på gang. Har aldri hatt så mange symptomer før mens. Har også sjekket livmortappen en stund og merket at denne lå så høyt i helgen, i motsetning til hva den vanligvis gjør før tante kommer. Men så, mandag morgen, kom %#&!# tante på ubedt besøk )c: . Føler allikevel at noe var på gang, spesielt ved at blødningen startet med en skikkelig slimklump!?! Sitter allikevel ikke og depper. Har jo såvidt begynt forsøket med befolkningsvekst, og det er jo så mange ivrige prøvere her inne som absolutt fortjener å komme før meg i køen (c: Håper det var klaff for dere denne gangen, så jeg krysser med deg XXXX (c: XXXX

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...