Gjest Ut på tur Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg har laget meg en ny sommer dressing som vi begge liker godt her i huset. Tenkte jeg skulle dele den med dere Dette er en dressing hvor alle ingrediensene er sunne så man kan spise den med god samvittighet Base: Kesam(tine sin sans bruker vi) Naturell yoghurt Philadelfia light Dette blander jeg med gaffel eller skje til en passe jevn røre. Jeg bruker å ha mye rart oppi så da kan det være litt klumper av philadelfia osten. Smak: Her er det kun fantasien og din smak som stopper deg. Jeg har alltid salt og pepper. Jeg liker også godt å ha hakket løk, purreløk, hvitløk (alle eller bare en av dem) Friske urter som f.eks basilikum og timian Kanskje jeg hakker en tomat oppi (tar ut innmaten) da blir den svakt rosa. Jeg har laget den med jalapenos, da blir den litt sterkere (godt til stekt/grillet kjøtt/kylling) Det er godt å ha senep i dersom det passer til maten. Prøv deg frem Nyt sommeren og salat sesongen
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Kan gjøre det samme med potetsalaten! Base: 1 boks mager kesam eller lettrømme noen spiseskjeer majones, gjerne lett litt grov sennep Så er det bare å fylle på med alt man liker, poteter er jo gjerne en fordel... ellers liker jeg vårløk, paprika i alle varianter, sylteagurk og gjerne litt av laken, mais... U name It... Må smakes til med salt og pepper. Godt til grillsesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå