Gå til innhold

da må jeg på føden

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!! da er jeg tilbake, de er veldig usikker på hva det er som "lekker" men, etter diverse undersøkelser var de 80% sikre på at det ikke var fostervann. Vi fikk ultralyd, og den lille så ut til og ha det som plommen i egget, viftet med både armer og bein!!

Skal tilvbake på kontroll på mandag, onsdag og fredag bare for og være på den sikre siden. Håper virkelig at alt er som det skal, for som de sa der oppe så er ikke oddsene på min side før i uke 24, og jeg er bare 20!! Så nå fremover skal jeg bare ta det rolig!

Mange klemmer fra meg (som fortsatt har fisken i magen sin)

Annonse

å herregud endelig kan man puste letta ut, har tenkt på deg i hele natt!!

så bra at alt sto bra til, nå får du klappe føttene på bordet og rumpa i stolen og slappe av så alt holder seg dær det skal:) og noe jeg kom til å tenke på i går.. var det forrige fredag eller fredagen i går at du hadde bursdag om jeg ikke tenker helt feil?????

hehehe, det var fredag for en uke siden det;)

Jeg er bare glad for at babyen har det bra, i dag har jeg kjøpt litt babyklær (!!) jeg er sååå sikker at jeg tok sjansen på gutteklær;)

Folk begynner sikkert snart og tro at jeg ikke vil ha en jente:P hehe!

siden jeg bor hos barnefar denne uken så var det han som måtte kjøre meg til sykehuset, og siden jeg var på jobb, så måtte han pakke en bag for meg. og dette endte jeg opp med:

Et par joggesko

Balsam (ingen shampo)

En ansiktsmaske (han trodde sikkert det var sminkefjerner)

2 tuber tannkrem (ingen tannbørste)

og på toppen av det hele- en sesong av sex og singelliv.

Visste ikke om jeg skulle le eller grine!!

Virket som om det gikk veldig inn på han alt som skjedde, han ble faktisk skikkelig rørt under ultralyden, og det er jo et bra tegn!!

Barnefar dro i dag(skal være vekke en uke), så nå bor jeg hos mamma og de i helgen (de er heller ikke hjemme), så når de kommer hjem til uken så får jeg dra bagen min med meg til barnefar igjen.

Litt av et styr!!

Bare en ukes tid igjen nå, så får jeg leiligheten min tilbake!! skal bli herlig;)

Du må legge ut bilder av leiligheten på hjemmesiden din (har den på favoritter;) jeg vil se rommet til lille Lucas!!

Annonse

ja, tenkte det!! Må bare få noe og fylle den opp med først;)

Ultralyd på onsdag. Da jeg fikk sen "den" i går så lå den så rart til, skjønner ikke hvordan de skal klare og se kjønnet?

Den lå liksom på siden, med hoften ut på en måte, ryggen ned mot bekkenet og hodet opp.

akkurat som dette:

-----

-- -- -------

-- -- -------

---------------------------

(så ut som en veltet strekmann)

ja, jeg gråt da jeg var på UL i uke 6, bare fordi jeg så hjertet slo.

Gråt også i går, da jeg så at den lå der og sprelte.

og kjenner jeg meg selv rett så blir det vel gråt på onsdag også:P skikkelig sentimental!!

uffa!! haha, håper virkelig de er vant med det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...