Gå til innhold

En gutt :)

Marit73

Anbefalte innlegg

Da var den ordinære ultralyden over og jeg kan endelig slippe gleden løs :) Var usikker på om vi skulle vite kjønnet så vi fikk det på en lapp, men klarte ikke å la være å se...

Så kjekt å se at den lille fortsatt har det fint i magen :) Etter målene var det en stor gutt, men ville ikke flytte terminen pga det er den vi fikk på den tidlige ul som er mest riktig. Jeg er uenig og mener at terminen skal være tidligere. Har slitt lenge med å bli gravid så etter alle el tester og styr så vet jeg at el var mye tidligere enn gynokologen sier. På alle målene de tok på ul kom det opp tidlige datoer som jeg mener er riktig, men som de sier er det fåtall som får på termindato så det har vel ingen betydning.

Er bare så glad at den lille prinsen har det bra :) Går bare rundt og smiler og gleder meg til å få han i armene mine :) Venter spent på å kjenne liv fra han. Er i den 19. uken så det er vel snart på tide jeg kjenner spark.

God helg til alle sammen.

Fortsetter under...

Koselig da!! Da kan dere jo planlegge navn og slikt litt lettere.

Terminfastsetting er jo ingen eksakt vitenskap, vanskelig å lage faste avtaler med disse babyene ja... Men hvis du mistenker at han kommer før, så kan du jo være forberedt. Eneste ulempen er vel i forhold til permisjon fra jobben og slikt - kanskje du mister noen dager der.

Kos deg - snart kjenner du sikkert liv!! Jeg kjente de første sparkene først i uke 20, så det varierer jo veldig det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...