Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Driver å planlegger dåp til jenta mi,og skal lage koldtbord selv til 21voksne og 9barn.. Bestillte koldtbord da sønnen min ble døpt,men denne gangen vil e prøve å lage selv:) Dette skal vi ha: Kalkun Roastbeef Fisk (laks) Karbonader med stekt løk Lite Ostefat Spekemat Pastasalat Waldorfsalat grønnsalat Potetsalat Ris Rømme Remulade Diverse garnityr Diverse brød og flatbrød KAKER: Marsipankake Verdens beste (Kværfjord kake) Ostekake Daim iskake Suksess terte Sjokoladekake Islandsk bombe Sitron fromasj Noe jeg mangler???
Leddgikt Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hva med drikke? Lys, servietter, blomster? Ellers synes jeg dette ser helt herlig og kjempeflott ut. Her er det jo noe både for barn og voksne.. Rundstykker, karbonader og sjokoladekake for eksempel er fint og barnevennlig. Og ellers er det litt for enhver smak. Bare ikke slit deg helt ut med dette, da... Husk det blir bra om ikke du tar med absolutt alt på listen.. Men du høres jo ut som et overskuddsmenneske, og da er du heldig.. Men jo, noe du har glemt: Noen hjelpende hender? :-) ...Tror ellers jeg kopierer denne listen og sparer den til barnedåpen vår i høst... ;-) Lykke til med barnedåpen! Kos dere..
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 hehe, ja selvfølgelig drikke pluss diverse pynt, men det har jeg ordnet med allerede så det er i boks;) Glemte å føre opp eggerøre.. Får nok litt hjelp ja hehe;) Skal bestille marsipankaka og verdensbeste, Mamma steker kalkunen og roastbeefen,ei venninne skal lage ostekake og søstra mi skal hjelpe meg å pynte. Ellers gjør jeg alt annet selv:) Trenger ikke bli stress så lenge èn planlegger og har folk til å ta seg av barna hehe;)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Syns det såg bra ut det ja. Men altfor mange kaker til 30 stk.. Du får ha etterselskap med det du får til overs,for 6 kaker og 2 desserter blir myyye.. Men men,kanskje det er en "kakegjeng" du har bedt:-)) Lykke til!!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Er ikke store kakene e skal ha,så tipper det blir akkurat passe e. Hadde det samme til sønnen min,og det blei igjen bare noen få kake stykker=)og nå blir vi flere. Men var ikke kakene e var bekymra for igrunnen,mere på koldtbordet:)Men takk for responsen=) Noen som vet hvor mye e skal beregne pr pers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå