Mayå Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei! Min datter på 7 uker har mye vondt i magen. Stort sett hele døgnet. Faktisk ikke så gale om natten. Men kan det være slik at "kolikk" barn (hun er ikke det da men mye luft) spiser mindre pga av mye vondt i magen. Jeg føler at hun ligger masse med puppen men mer som trøst enn for spising. Noen erfaringer ang dette?
Expat Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Kan du fortelle mer? Antall bleier, farge/konsistens på avføring, gulping, vektoppgang?
Mayå Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 Selvfølgelig kan jeg det. Hun har greit antall bleier, cirka 5-6 til dagen med tiss. Avføring har hun litt i ny og ne og den er gul men noen ganger kan det være akkurat som rusk i den. Hun gulper veldig mye. Noen ganger er gulpet helt klart i fargen. Vektoppgang har vært fra 160-220 gr, men sist uke var den 90 gr. Tror ikke hun direkte går ned i vekt men lurer på om dette kan ha en liten sammenheng. Setter pris på dine meninger.
Expat Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Nå skal det sies at toppen av kolikken oftest er 6 ukers alder. Men gulpinga, spesielt hvis hun nekter å ligge flatt eller på rygg generelt, kan ha med refluks å gjøre. Det finnes en del man kan gjøre med det! Hør med fastlegen og helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå