Gå til innhold

Har alle smerter ved SA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en blødning i dag samtidig med litt mensaktig verking i magen. Har vært hos legen og hun trodde jeg hadde hatt en SA, men skal på ul for å være sikker. Fikk dessverre ingen time før på mandag og nå holder jeg på å bli sprø. Leser jo at mange har blødninger uten at det er noe farlig, og håper i det lengste.... men egentlig tror jeg vel at det er over for denne gang.... Fryktelig trist og vil så gjerne tro at det har gått bra!

Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Dette var trist! Jeg har selv ingen gode erfaringer med blødninger i svangerskapet.. MEN har også lest om dem som har blødd og trodd de mistet, men der alt likevel viste seg å være greit.

Synes det er helt vilt at du må gå helt til mandag uten å vite!!!!!! Du kan jo forsøke å ringe legevakta/gynokologisk avdeling på sykehus?? Forklar situasjonen og legg vekt på at du er lei deg og synes det er ille å måtte vente til mandag med å få vite. Vet selv at man desverre må stå på litt selv for å komme noen vei i slike situasjoner. .............

Håper det viser seg at blødningene er ufarlige, men uansett: LYKKE; LYKKE TIL!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...