Gå til innhold

Hmmm...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Velger å være anonym nå. Er ikke prøver eller noe enda, og går på piller (men hadde skikkelig diare for en ukes tid siden).

Føler meg så rar om dagen, mye trøtt også stikker det i magen, veksler litt fra side til side, men sånn rundt ved eggstokkene. Har mindre matlyst enn vanlig, men ikke kvalm.

 

Jeg vet: Bare ta en test. Men nå er det ikke så lenge siden jeg tok en test, bare to måneder siden siden jeg ikke stolte på de nye pillene som er lavhormonpiller, den var selvfølgelig negativ. Skal ha mens om ca. 3 uker, og skulle det ha skjedd noe så er vel det litt lenge å vente med tanke på festligheter fremover? Har også hatt en "syk" stikking i den ene puppen, akkurat som det starter inni brystvorten og går innover, får ikke klødd det vekk eller noe...

 

Noen som kjenner igjen noe? Eller er det bare babysyken min som gjør at kroppen spiller puss med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

Det du kjenner kan like godt være bare bivirkninger av pillen du bruker som graviditet. Men det er ikke godt å utelukke noe som helst...

Hvis du ikke er gravid kan nok symptomene dine skyldes at kroppens hormonbalanse ble litt forstyrret etter diareen forrige uke, og det betyr jo at du kan få eggløsning eller allerede har hatt det. Hvis du ikke ønsker å bli gravid nå, vil jeg anbefale å være forsiktig (og da mener jeg kondom) resten av dette pillebrettet.

 

Håper det går som du ønsker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...