Prøver igjen :-) Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 Var på kontroll på RH 12 april. Målte da at livmorhalsen min var 2,8 cm og fikk beskjed om å dra hjem å hvile og slappe helt av. Fredag 13 april, slappet jeg av. Men utover dagen staret skikkelig kynnere/sammentrekninger og jeg fikk skikkelig nedpress følelse i magen. Ringte føden og de ville se meg med en gang. Dro fredag kveld til RH og fikk målt livmorhals til å være 1,99. Ble lagt inn og har nettop kommet hjem. Har ligge rett ut i 2 uker, kun gått på do og dusjet på morgenen. Ganske kjedelig, men veldig betryggende. Fikk bricanyl når jeg kom til sykehuset for å stoppe sammentrekningene. Har fått lungemodningsprøyter 2 dager denne uken, i tilfelle fødsel. Det er ikke forverring, men en liten forbedring i livmorhalsen. Den ble målt nå til 2,5 så de mente på sykehuset at jeg kunne dra hjem å hvile. Tar nå Fragmin (blodfortynnende) sprøyter på meg selv, 2 ganger om dagen, i magen.....jeg som har hatt sprøyteskrekk!!! Det beviser at alt er mulig om man vil hardt nok. Er 27+3 i dag iflg RH....så det er om å gjøre og holde de inne i minimum 6 uker til....så her får jeg ligge å knipe.... Noen andre som har vært gjennom eller gjør det samme? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9122174-endelig-hjemme-fra-2-uker-p%C3%A5-rikshospitalet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå