Gå til innhold

Emmaljunga city cross eller edge duo combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig usikker på hvilke av disse 2 vognene jeg skal velge.. Men det som er viktig er at vognen er forholdsvis lett da det er mye bakker opp til meg og at jeg har liten bil så den må kunne slås mest mulig sammen.Hadde egentlig bestemt meg for city crossen da den er lettere, men så kikket jeg på edge duo combi også og den hadde større bag... Noen med erfaring fra disse vognene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er viktig at vognen er lett bør du vel kanskje velge city crossen, jeg har den og for meg var det også viktig at den var lett. Triller også en del oppoverbakker. Kjøpte vognen når gutten min var 6mnd, så det var uaktuelt med edgen. Har ikke bil, men har vognen i bilen når vi er hos besteforeldrene. Tror du må kanskje ta av hjulene hvis du har lite bagasjerom. Tror ikke edgen blir noe mindre enn crossen sammenslått for å si det sånn:-) emmaljunga er ikke kjent for små sammenslåtte vogner:-D Anbefaler at du spør butikken om å få prøve vogna i bilen. Det burde la seg gjøre, er jo ganske vesentlig da....

Skrevet

city cross er mye mindre pg lettere enn edge som er en stor sportsvogn. det er vel den minste

Skrevet

Om vekten er det viktigste kriteriet ditt for valg av vogn, så har du jo ikke noe valg - da må du ta CityCross.

Edge veier 20 kg, CityCross veier 12 kg. Og er litt mindre sammenslått. Om du kjøper CityBag, så er ikke innermålene på bagen så mye mindre enn på EdgeBagen, lengden på Edge er 79cm, Citybagen er 75cm. Også er den litt smalere, men god plass likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...