Gå til innhold

noen som har erfaring med collet /hipp ?

Anbefalte innlegg

tror kanskje småen reagerer på nan1....

plutselig er han begynt og grine masse , han får ikke gått på do skikkelig (grønn tjukk avføring)

tenkt jeg sku prøve collet eller hipp ....men vet ikke hvilken ?

har blitt anbefalt å ikke bruke collet pga de kan få mye luft av denne .... noen som kan hjelpe meg ?

bruker dr brown flaskene ...

tusen takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9121990-noen-som-har-erfaring-med-collet-hipp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg brukte nan 1 men jenta mi blei så hard i magen, måtte ha masse malt i.. byttet til hipp, jenta mi liker denne bedre.. har bare litt malt i hver flaske, en dæsj på knivspissen i hver flaske.. men det er bare å prøve seg fram med malten da..

vi bruker nan 1 til jenta vår.. får malt i en gang om dagen. halv ts i flaska. prøvde collet men hun ble jo helt rabiat stakkar. veldig vondt i magen og et tonn luft som skulle ut. ville heller prøvd hipp. men de er jo så forskjellige de små.

snuppa her fungerer i alle fall fint nå med litt malt hver dag. merker jeg hun blir urolig og ikke har hatt avføring får hun litt ekstra malt og alt er bra igjen

Annonse

• 3 uker senere...

Vi byttet fra NAN til Hipp da han var rundt 3 uker. Fantastisk forskjell, han har bra med avføring og sjeldent vondt i magen. Bruker ikke malt i det hele tatt.

Tips, jeg har foreløpig funnet Hipp billigst på Prix, 49,90 pr pakke. Kiwi (som er den dyreste jeg har funnet) tar 55kr, så det utgjør endel kroner etterhvert det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...