Gjest Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Siden jeg har en MA bak meg ville jeg ha en UL i uke 8-9 denne gangen,jeg får uansett en i uke 12,men vil ha en tidligere. I dag kom svaret fra sykehuset,jeg får tidlig UL,men det er en ventetid på ca 8 uker! jeg har krav på å få behandling innen 3 mnd. Det er ikke sikkert jeg trenger å vente i 8 uker,men må jeg det så er jeg da 14 uker på vei! er 6+2 i dag. Får jeg ikke i løpet av uke 8-9,altså innen 14 dager,så bestiller jeg privat UL,kan også klage på fristen som er satt opp,men det er det velingen vits i,sånne klager tar jo evigheter å behandle. Er det flere som har fått en ventetid på 8 uker,men det har gått raskt å få time? p.s jeg tilhører sykehuset i Buskerud.
Teltpluggen Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 har alle med ma bak seg UL så tidlig som i uke 12?
pandabjørn Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke hatt ma, og jeg hadde ul da jeg var 7+3, med førstemann hadde jeg ul da jeg var 5+6...og hos jm mi er det ikke vente tid kan komme inn samme dag om jeg er urolig for noe!
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 jeg har epilepsi defor så fikk jeg Ul når jeg var 12 uker på vei,regner med at jeg får det nå også,men vil også ha en i uke 8-9.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 jeg skal til legen nå 7 mai pga en MA skal jeg KREVE at jeg får UL me en gang, om han sender meg til privat eller til sykehuset d vet eg ikkje, eg tilhører stavanger universitetssykehus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå