Gå til innhold

Han spurte om jeg var sur...

Anbefalte innlegg

.... er jo egentlig det.... men egentlig så er jeg ikke det heller.... ganske sliten i det siste, og stort sett sovet denne uken etter at jeg har kommet sent hjem fra jobb.... umulig å fortsette med dagens gjøremål da, så som jobbrelatert arbeid, trening, vasking av leilighet, fiksing på terrasse, vaske klær, ryddet etc.... jeg har rett og slett vært veldig sliten. Overarbeidet. Begynne rå komme meg nå da!

Det har selvsagt gått utover humøret mitt, og i går surte han om jeg var sur: da sa jeg ja, og at det var jo ganske logisk hvorfor... så sovnet jeg.. haha....

Egentlig er vel "problemet" her at jeg er lei meg fordi han aldri tar opp temaet (familieforøkelse) og jeg føler at alle andre er på vei med et eller annet, det være seg det ene eller det andre, mens vi har stagnert.

Åhh.... måtte bare få ut litt frustrasjon!

Ha en god helg da dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9121469-han-spurte-om-jeg-var-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg skjønner deg godt!

Ikke noe gøy når man føler at "alle" rundt seg kommer ett steg videre, enten ved forlovelse/bryllupp eller planlegger baby.

Høres ut som du har hatt mye på planene i det siste, så forstår at du har vært sliten!

Håper de neste ukene blir bedre for deg da!

Nå nærmer jo sommer`n seg òg!! ;o)

Det merker jeg! *hihi* Er bare ett stort smil om dagen jeg, selvom jeg verken får jobb eller baby med det første! =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...