Gå til innhold

November: Før dere ble gravide


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Diskuterte dere da med partner om hvordan dere ville at barneoppdragelsen skulle være om dere evt fikk et barn?

 

Vi gjorde det og jeg synes i bunn og grunn det er viktig, at en vet hvilke verdie enn spiller på og hvordan en vil at oppdragelsen skal være.

 

Alt for mange foreldre i dag er ikke samkjørte når det gjelder oppdragelse og derfor er det ofte mange viltre unger,som absolutt ikke hører på sine foreldre.

 

Derfor lurer jeg på diskuterte dere på forhånd?Hvis ikke hvordan går det,klarer dere å kjøre på lag og være enige i oppdragelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi snakket litt om hvordan vi vil gjøre det i enkelte situasjoner ja. Men

hadde ikke "den store samtalen" nei. Men vi er oppdratt veldig likt. Og vi vet at vi begge kommer til å ta med oss mye hjemmefra, Og det tror jeg blir veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke noe samtale, men vi har pratet noen ganger om hvordan vi ikke vil at barnet skal oppføre seg... Har oppdratt ett barn før, synest det har gått veldig bra.. Så det kommer nok til å gå bra denne gangen og...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte tenkt på dette,når jeg ser på super nanny og slike ting.Der sier de jo at det er de voksne som er problemet ikke barna og da mye fordi mor og far ikke kjører på samme lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...