Gå til innhold

Faen heller....nå gir jeg opp............ ikke denne gangen heller

Anbefalte innlegg

Helvete heller. Jeg gråter og gråter....Blodprøven var neg. Tenk 8 forsøk.... 4 forsøk og 4 avbrutte....... Tror ikke det er meningen at jeg skal bli gravid jeg........ Er bare så ubeskrivelig lei meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre av meg....... Jeg som var så sikker......

Fortsetter under...

Kjære deg.

Hadde så følelsen av at det endelig var din tur nå etter så mange forsøk.

Ufattelig trist på dine vegne, vet ikke helt hva jeg skal si, men håper mannen din tar godt vare på deg og støtter deg nå.

Ønsker deg alt godt, men skjønner at det er tungt nå.

Mange klemmer

Stakkars deg,vennen!!

8 forsøk? Hjelpe meg... det lyser det respekt av altså, for jeg ville neppe klart 4 forsøk uten å ha gått på huet og ræva. Du må være fenomenalt sterk ,kjære deg.

Har du fått noen forklaringer på hvorfor det blir som det blir? Altså, jeg tenker på eggene dine, er de normale og ser normale ut?

Har tenkt mye på dette om at du får bare ett og ett egg.. Kan det være noe i det som gjør at egget ditt ikke fester seg?

Huff, dette skulle ikke vært lov, altså!

Jeg føler virkelig med deg, Brumm.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive for å trøste deg, det er lite en kan gjøre for å ta bort sorgen du har nå.

Tenker masse på deg, vennen..

klemmer i fleng fra

Så trist, Brumm.. Det er så leit at det skal være så vanskelig...

Jeg føler virkelig med dere, jeg har selv hatt 7 forsøk, 2 avbrutt 2 negative, 3 ma. Har fått utskrapning for tredje gang i dag...

Håper det lykkes neste gang, for du må aldri gi opp håpet :o)

mange trøsteklemmer fra danmark

Kjære Brumm!

Så utrolig trist og leit! Føler veldig med deg. Ord blir fattige. Det er så forferdelig at det skal være så vanskelig.... Håper du har mulighet for å sørge i fred, samle deg etterhvert og finne ut, når du er klar for det, hva du gjør videre... Ta godt vare på deg selv nå!

Sender stor trøsteklem!

Annonse

Kjære, kjære Brumme-vennen...

Har hatt så utrolig vondt av deg i dag. Nesten uvirkelig at det skal være så håpløst å oppnå ditt høyeste ønske. Som jeg skrev på sms er verden et urettferdig sted og jeg aner ikke hva vi skal gjøre for å endre på dette.

Vi får ta en kaffe (eller 100 drinker?) en dag og se om vi klarer å løse et verdensproblem eller to. For barn vil vi ha, og barn skal vi få - det tar bare veeeeeeeeeeeelidg lang tid. Dessverre. Skal ikke be deg være sterk i deg og se framover mot nye forsøk, for det vet jeg blir feil akkurat nå, men vit at du er i tankene mine og at jeg unner deg alt godt!

Mange varme klemmer fra

Nei, nei, nei, nei, nei, nå fikk jeg rett og slett vondt i magen.

Jeg var så spent da jeg logget meg på nå. Dette var rett og slett skrekkelig trist!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sender så mange gode tanker jeg bare kan.

Annonse

Dette var grusomt å lese,Brumm...

Vet at det er ingenting som kan trøste deg nå, men jeg tenker litt som Bula her..Har du fått noe beskjed om hvorfor dette skjer?

Føler så masse med deg!

Masse trøsteklemmer

Tusen takk for mye varme og omtanke. Tårene renner nå, tusen takk.

Har gått bra i helgen egentlig. Har skjedd mye, så fått tankene på andre ting. Og da vi har en prinsesse fra før, nytter det jo ikke å grave seg ned...... Snakket med legen i Danmark på fredag. Han mente det kunne være for tidlig da eg testet på fre. Var på dag 11. Sms-et med Lenn også, og hun hadde hatt neg hcg på dag 11, og den var pos etter 3 dager. Får jo selvfølgelig et lite håp da.....Men tok en test i dag tidlig, og den er jo neg..... Skal ta ny blodprøve imorgen, så da får jeg vite det 100% Angrer jo nå på at jeg tok den prøven på fre....men regnet jo med at om jeg var gravid, kunne jeg hatt en lav hcg ihvertfall. Fikk beskjed å fortsette på crinone.

Det er ingen spesiell grunn for at dette skjer. Hadde jeg visst en grunn, hadde jeg jo kunnet gjøre noe......

Har hatt mange tanker nå... Vi ønsker ikke å gi oss. Men en gang må det jo stoppe. En kan jo ikke fortsette med dette resten av livet. En gang må en vel innse at det ikke går... Men skjønenr jo ikke hvorfor det ikke skulle gå. Jeg har tenkt litt på adopsjon også..... Men vi har nok lyst til å gå for 3 nye forsøk, men et annet sted. Om det skal være Danmark, ønsker jeg et sted en ikke trenger å være avhengig av båt.Gjør det litt lettere å komme seg dit. Lettere å kjøre til Køben feks. Men jeg ønsker en grundig undersøkelse av alt først. Skulle gjerne hatt en lap for å få sjekket min eggleder også. Så det blir ikke med det første. Får se etter sommerferien. Nå tror jeg kroppen trenger å hvile. Uten hormoner og dritt.....Jeg skal ikke hvile....nå blir det masse trening:o) Vi gir oss ikke ennå ihvertfall!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer til dere

Kjære vennen min.....

Ja som jeg allerede har sagt så er ting så urettferdig noen ganger.....

MEN, dag 11 var jo tidlig å teste på....Og jeg håper virkelig at det gjelder for ditt tilfelle. Skulle så ønske at du fikk oppleve en skikkelig overraskende godnyhet i morgen!! Da hadde jeg blitt så glad!!! :)

Det er ikke lett å skulle skrive fornuftige ting, du skriver det meste selv.

Det varmer å se pågangsmotet ditt vennen! Og jeg vet at med det stå-på-motet ditt så må du bare lykkes til slutt - det vet jeg!!

Angående å sjekke egglederen...er det så lang ventetid på det i Oslo-området...? På "mitt" sykehus her i byen er det nesten ikke ventetid på hsg- røntgen... Vet ikke hvordan det er med laparaskopi....

Hva med å sjekke litt på forskjellige sykehus på nettet og se hvilke sykehus som ikke har ventetid og reise dit? Så får du gjort den undersøkelsen raskt. Det er jo fritt sykehusvalg.

Hvis det skulle vise seg å være noe med den gjenværende egglederen er det jo absolutt best å finne det ut så raskt som mulig. Du vet hvordan det gikk med meg. Da den "ødelagte" var vekk, så ordnet det seg :)

Jeg støtter deg i å la kroppen hente seg inn igjen nå...det er virktig for kropp og sinn, ikke minst for å hente krefter til nye runder (hvis ikke testen er positiv i morgen da!!!!*krysse krysse*))

Vit at jeg tenker på deg og heier masse på deg - det skal være din tur nå. Og om det ikke var det akkurat denne gangen, så er det f**** meg det neste gang!!! Hvis det finnes rettferdighet i verden......

Setter stor pris på deg :)

Stoor klem fra

KJÆRE LILLE BRUMM..........

Hva dere skal i gjennom da.....herregud!

Føler så med dere nå. 8 forsøk-det er tøffe saker-

ta dere en lang pause nå og fokuser på hva dere har!!!!

Så kanskje en dag et mirakel vil skje for dere også!

Husk *mirakler skjer*

Sender over en kjempe trøste klem

Gjest Bjørnen Collargol

Så dårlig gjort altså :-( Hadde håpet å lese en gladmelding fra deg jeg nå.

Har dere lagt noen planer for veien videre nå eller?

Dere får kose dere med den lille tulla dere har og samle krefter igjen.

STOOOOOOOOOOOOOOOOR KLÆM fra

Å nei Brumm, dette var ufattelig trist. Sitter nå med tårer i øynene. Håper virkelig at du testet for tidlig på fredag, og at prøven i dag er positiv. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra!!!

Mange trøsteklemmer fra

Uff Brumm... detta var skikkelig trist!!

Skal dere adoptere? Vi snakket om det, riktig nok har jeg ikke gått gjennom så mange forsøk som deg, har 2 igjen her på riksen, men holder på med andre forsøk nå.. (to har blitt avbrutt, hvorav den ene gangen ble jeg gravid selv..men mistet).., aaanyway.. Snakka med mannen min. Om ikke det går på dette forsøket, så skal vi komme oss på ett adopsjonskurs. Har jo fremdeles da 1 gang igjen, men om ikke jeg får på de "3" forsøka her i Norge, så føler jeg for min del, at det kanskje ikke er meninga at min kropp heller ikke skal føde frem ett barn.

Da er jo adopsjon supert, for våres del hvertfall :)

Prøven var negativ... Dette er veldig tungt og veldig leit...

Men det nytter jo ikke å grave seg ned heller....Vi må være der for hverandre og ihvertfall for tulla vår.

Har faktisk lest om adopsjon idag.....trodde aldri jeg skulle vurdere det en gang. ..... Men skal nå høre først om jeg kan få en lap så jeg får sjekket min eggleder. Har jo bare en, da den andre ble fjernet ved exu for 2 og et halvt år siden....

Skulle gjerne fått en lap snart..... Blir uansett ikke noe forsøk på oss før sommeren. Må ha en pause med hormoner nå... så får vi se videre.

Store klemmer til dere alle. Tusen takk for stor støtte, det varmer i mitt hjerte:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...