Gå til innhold

Harstad: Hva med formiddagstreff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det avtalt noe på Grunder torsdag 26 april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke med meg noe avtale nei... Men er gjerne med på formiddagstreff. (Helst torsdag/fredag for min del, da jeg ofte jobber nattevakter tidlig i uka...)

Skrevet

Hei. Jeg kommer uansett dag hvis det settes opp formiddagstreff, eller uansett treff som starter tidligere enn åtte om kvelden. Tar meg tre kvarter å kjøre hjem og nå som jeg er så kveldstrøtt er det helt håpløst for meg å dra in til Harstad på treff, om jeg aldri så mye vil....( I går, da jeg ENDELIG skulle ta det store skrittet å dra, var selvfølgelig tjeldsundbrua stengt!)

Skrevet

Syns å d høres koseli ut me formiddagstreff. E å sykemeldt 100%, så d kan bli litt lange daga å gå heime.

Skrevet

Jeg kan også kanskje være med på formiddagstreff enkelte dager, siden jeg jobber 50%. Onsdag er f. eks. en meget god dag for min del. Hva med onsdag 2. mai kl. 12 på 4 roser? (Bare foreslår noe altså, i stedet for at vi skal diskutere fram og tilbake...)

Skrevet

Jeg er med så lenge det klaffer med praksis-turnusen min.

Skrevet

Hva blir det til?

Blir det treff onsdag kl.12 på De 4 roser? (Som noen foreslo)

Noen som kan komme?

Skrevet

Hei.

Ser dårlig ut... Kanskje noen kan foreslå et annet tidspunkt som passer? (Det har kommet noe i veien for meg også, så like greit å ta det en anna gang!)

Skrevet

Er med på formiddagstreff ja, hvis det blir noe før den nye verdensborgeren kommer. Bare bra det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...