Gå til innhold

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! JEG ER GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Er bare innom hjemme en snartur, for å sjekke om de digitale testene var kommet i posten, og det var de...

Nå har jeg testet, og jammen kom det fram GRAVID!! Er så glad at jeg kunne hoppet til månen!! :D

Testet for tre dager siden, og fikk en svaak strek på QR-test. Regnet jo med dette, da, men gud så godt det er å få det bekreftet:0) Termin, 2. januar.

Har ingen symptomer, har bare lagt bak meg ei uke med så hyppige mensmurringer, at jeg var sikker på at tanta skulle komme, men dengang ei! *geipetiltanta* Murringene har mer eller mindre gitt seg de siste par dagene.

Bare som oppmuntring til alle dere som venter og lurer...

Og nå skal jeg slenge rundt så mye babystøv at dere bare MÅ følge etter til 1.tri, HELE gjengen!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE VENNEN:)

NÅ BLE JEG KJEMPE GLAD PÅ DINE VEINE:).

jeg har ikm i dag,men skal ta en test i morgen om ikke mensen har kommet..har hatt litt mens murringer,men har ingen andre symptomer..så gøy om vi kan slå følge da:)

Ja, det hadde jo vært toppen! :0)

Vil aller helst ha med meg hele gjengen her over til BiM. En gjeng med damer som garantert kommer til å bli gode mødre, ikke vanskelig å skjønne, siden en ser hvor høyt ønsket hver enkelt spire er på dette forumet..

Blir spennende å høre hvordan testen i morgen blir, du. Men selv hadde jeg ikm søn 22., fikk ikke HELT positiv test før idag.. Svak test på tirsdag, altså..

Lykke til, både til deg, og alle de andre prøverne:0)

Annonse

Endelig kom bekreftelsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så masse....... Nyt den lille spiren som baner seg vei der inni. Nyt hver dag!

GOD HELG :-)

Gratulerer:-)

Jeg må bare spørre, når du testet for tre dager siden og fikk en svak strek, hvor langt unna ikm var du da?eller var du kanskje passert ikm?

Takk alle sammen:0)

Var to dager over ikm da den svake streken kom..

Og fem dager over nå da den digitale testen fjernet all tvil! :D

Det er så fantastisk å se de bitte små bokstavene på de digetale testene hvor det står ...gravid...

Så små bokstaver og så STOR LYKKE :o)

Da er du også med i trekningen om nyttårsbarnet i 2008, kjempe spennende. Selv har jeg termin 30.12.07... vi får se hva som skjer på UL, om vi blir flyttet over til 2008, skal ikke mye til.

GRATULERER!!!!!!

Tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner:0)

Er helt surrealistisk at de er til meg..... Har jo gratulert endel andre heldige den siste tiden...har ikke gått opp for meg ennå!!?

he..he det må væresååå morsomt.)i morgen skal jeg ta en test:)

har ingen føleser på om den blir pos eller neg..men har du lyst til å se etter for meg?født 08.04.84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...