Gå til innhold

November: Æsj, nå er allergi sesongen her... :(


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

klør i øynene og nesa..æjs, så ekkelt.. i fjor sommer merket jeg ikke noe til det, og det var digg! De sier jo at sånt kan forandre seg når man er gravid og det jorde det for meg... men det var ikke en forandring om varte nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så var det dette med orddeling da..skulle være i et ord ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente mer når jeg var gravid, men har ikke kjent så mye ennå. hva slags medisiner bruker du nå? ammer du? må vel komme meg til legen så jeg har npe i tilfelle det slår innfor fullt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare Nasonex nesespray, har prøvd litt forskjellige antihistaminer i pilleform, men skal til legen en tur snar..får se hva jeg får da.. nasonex kunne jeg bruke da jeg var gravid så regner med at jeg kan bruke den nå som jeg ammer også.. Litt rart at jeg merker pollen nå, for jeg er allergisk mot burot og gress og det pleier jo å være på sensommern.. hmm, kanskje jeg er blitt allergisk mot bjørk også? Har aldri vært allergisk før i de senere årene.Rart det der, at man plutselig kan bli allergisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har blitt allergisk mot bjørk og skulle du ha reagert før nå... Tro meg; jeg kjente med en gang bjørken kom. Min sesong starter tidligere for jeg reagerer på or og hassel og. Haaaater trær :-(

Jeg slet veldig under pollensesongen når jeg var gravid så hjalp ikke for meg det. Men er enda verre i år. Tror hele immunsystemet mitt har takket for seg permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...