Gå til innhold

Jeg har sett babyen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til første kontroll i dag, og fikk UL uten å ha mast om det! Det er jammen meg greit å høre til et lite legekontor! Alt så bra ut, og jeg er sannsynligvis noen få dager lenger enn jeg trodde, ca 10+0 i dag, trodde jeg var 9+5. Skal til ny UL om litt over 2 uker, for han mente det var lettere å fastsette termin da, men nå satte han den til 23.11. istedefor 28.11 som jeg trodde, og det liker vi jo! Føler meg ganske bortskjemt i forhold til de som bare får den ene UL'en. Alt ellers så også bra ut. Fikk ikke engang en lang moralpreken over de ekstra kiloene mine!

Nå er det vel lov å begynne å glede seg?

Skrevet

Ja, nå kan du glede deg! Det er i hvertfall lettere å gjøre det når man har sett at det faktisk er en liten tass inni magen.. :) Jeg var på ul for en uke siden og det var kjempemoro og en veldig stor lettelse å se at alt er bra. Jeg er 9+6 i dag, en dag kortere enn deg... :)

Lykke til videre! :)

Skrevet

Så gøy med noen som er kommet like langt da! Nå er det jo bare halvannen uke til uke 12!! Gleder meg, kanskje nervene roer seg litt da!

Skrevet

dette er nok litt teit spørsmål men UL? er det forkortelse til ultralyd? hmm..

Skrevet

hehe, UL er ultralyd ja!!

Skrevet

hehe det er så mye forkortelser her så blir litt forvirra hehe første dagen på bim så, men lærer vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...