Gå til innhold

dere med bugaboo cameleon

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge kunne dere bruke bagen før dere skiftet til sportsdelen? snuppa mi er 4 mnd og veier nesten 7 kg.vurderer å kjøpe. er dere fornøyde?

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte kun bag delen til junior var 6 mnd, men kunne brukt den mye lenger, det er en stooooor bag.

Er fornøyd med vognen, men bruker den kun i byen, vi har en annen vogn i tillegg som vi bruker til turer i marka osv..!

Skrevet

Hei!

Vi vurderte å kjøpe bugaboo cameleon til den lille som kommer. Men vi ombestemte oss da vi hørte en god del negativt.

1. Når babyen skal ligge i sportsdelen er den formet slik at babyen ikke får strekt seg helt ut. I følge en fysioterapeut vil dette resultere i rygg/hofteplager hos den lille. Det de i butikken anbefaler da er å bruke sportsdelen hvis du skal til og fra butikken osv og eventuelt kjøpe en annen vogn og bruke den når babyen skal hvile, f. eks i parken/barnehagen. Da synes jeg at vognen blir meget dyr i bruk.

2. De små hjulene foran er for dårlige til å trille på grus, og det anbefales å kjøpe andre hjul til.

Håper dette var noe til hjelp.

Skrevet

Ergonomisk så er "knekken" i hoften riktig og anbefalt. I og med at ryggen er flat vil ikke hoftene og sete være utsatt for barnets vekt mens det sover. Barne blir liggende med bena hevet. Har hørt om flere som har tatt med vogna til fysioterapeut og fått vite at liggestillingen er bedre enn om ungen ligger helt flatt. Hvis du legger deg ned på gulvet selv så er det mer behagelig med en pute under knærne enn uten.

Ndg hjulene så går det helt fint å trille på grus og hvis det er veldig ulendt terreng, så er det bare å snu trilleretningen slik at du får de store hjulene fremst.

Bagen er den største på markedet; 90 cm.

Skrevet

takk for nyttig informasjon tyggis:) skjønner at du er fornøyd:)

Skrevet

Hei,

jeg har hørt at når ungen ligger i dyp baggen så vipper den litt bakover, stemmer det?

Skrevet

Nei dette stemmer ikke. Min er iallefall ikke sånn. Jeg er superfornøyd med min bugaboo cameleon. De små hjulene funket mye bedre enn jeg trodde. Jeg har en tfk joggster twist og en bugaboo og det spørs om ikke tfk`n nå blir solgt....Buggis er en suuuuper vogn

Skrevet

hvis det hadde vært tilfelle, hadde jeg ihvertfall klaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...