Gå til innhold

PrinsenMin...nå er jeg skikkelig spent...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå har har jeg vert hos legen ! wuuhuu !

det var ingen problem det ...hun skrev først ut reductil men så kom hun på desse nye, acomplia som hun mente passet bedre til meg ..hun sa de hadde samme effekt så nå skal jeg prøve de i en mnd og hvis jeg heller ville ha reductil var det bare å komme tilbake =)

jeg er kjempe fornøyd.... skal begynne på de i morgen tidlig =)

Er du begynt på reductilene ?

Annonse

Har du starta med acomplia no?

Merker du noen bivirkninger?

Dette er min andre dag på reductil, og matlysta er borte, og søtsuget finnes det ikke antydning til.Glemmer jo nesten helt bort å spise...

Jeg som ikke klarte en dag uten cola, klarer ikke tanken på det søte klisset nå.hehe

Helt sykt.

Drikker masse vann pga munntørrhet, men det er jo egentlig bare bra.

Ellers så har eg ikke merka noe andre bivirkninger....ennå!

masse vann er sundt !har også kuttet ut brusen ..for ca 2 uker siden , var ikke så vanskelig som jeg trodde ...når jeg gikk gravid var jeg hekta på cola ! hehe

unner meg ett glass i helgene ....

nei jeg har ikke begynt på de ennå ..jeg venter til mandag ! - ny uke =)

og jeg gleeder meg =)

Ja, det blir spennende:)Har hatt perioda der hvor jeg kutta ut brusen, men ble så plaga med hodepine da. Sikkert så sukkeravhengig som det går ann å bli etter mange år med brusdrikking.hehe

Men nå går det helt fint. Ikke noe søtsug er rart å ikke ha.hehe

Stor forskjell.

Må og minne meg på å spise, mer energi, veldig tørst, så jeg drikker MASSE vann. Klarer ikke noe søtt heller. Så det funker kjempebra her:)

Måtte på vekta i dag, og på 6 dager har jeg gått ned 1,7 kg. Så jeg må si meg fornøyd med det:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...