oktoberjentene;) Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Noen som vil være med??? satte opp kafka jeg ihåp om fin fint vær
oktoberjentene;) Skrevet 28. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2007 Kan ta en annen dag eller et annet tidspunkt også
Amalie07+Jakob09 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Bila er på verksted den dagen, så jeg får ikke blitt med :-( Det er alltids noen som melder seg på, men de fleste venter som regel til dagen før treffet har jeg oppdaget (gjør det selv også)... :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Så sant pengene mine er kommet inn så Hehe.. Jeg er SKRAPA nå!!! men de SKAL komme inn i morgen... så regner med det ordner seg:)
oktoberjentene;) Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2007 Da blir det kanskje deg og meg da;o) håper du får penger da... skrapet jeg også nå.. æææ, men en kaffe skal jeg nok få til.... si ifra hvis du ikke kan da... kjedelig å sitte der alene.. hihi
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 En kaffe skal jeg nok få til da snuppis:) Kommer uannsett jeg.. Har bare godt av å komme meg ut av huset!! Men ALLE andre er jo også HJERTELIG velkommen!! Gamle som NYE!!! Jeg vet dere NYE er her ute... Ta å kom om dere har mulighet da.. Enten dere er i uke 6 eller uke 40!! Kom kom kom!
oktoberjentene;) Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2007 Så koselig;o) da sees vi...... sier det samme som chicka jeg: kom kom kom dere andre med mager også
Lille persille 1.gang Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kan ikke på lunsjtreff jeg da, for jobber 100 %, men på egomtreff kommer jeg...blir det nytt neste uke el noe??
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Hei!!! Ett nytt lunch-treff er allerede planlagt da veslejinta skal komme med barnevogn på treff=) Hehe... NOEN av oss begynner og bli LITT barnesyke nemlig!! Men uken etter der er det vel på tide med egon-treff?? Må bare rope ut om dere har noen ønsker asså!!!! Er ikke jeg som sitter og bestemmer her Kom med forslag uten om mine også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå