Gå til innhold

hjelp!!!!


Dizzy

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg var gravid for 1 time siden jeg har en datter på 1 år og 4 månder..... jeg har brukt minipiller og fikk rare blødninger av den fikk beskjed av legen at jeg skulle gå 2 sykluser uten minipillen det rakk jeg ikke fikk en mens også poff var jeg gravid...... jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte..... vet ikke om jeg er klar for et barn til enda........ forrige fødsel sitter ennå i meg .... den var fryktelig hard og jeg skulle så gjerne kost meg litt mer med dattern min først...... 2 ganger var vi litt uforsiktige siste gangen tok jeg en angre pille.... vet jo det er veldig tidlig enda men .... tror jeg ble gravid den første gangen ikke den siste da jeg tok den angre pillen.... kan den skade fosteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, stakkars deg! Ikke kjekt å bli gravid på den måten!

Mest sannsynlig blir ikke fosteret skadet av angrepillen når den først har klart å klore seg fast. Forstår godt at du er bekymra, men jeg tror ikke du trenger å være det! Men om du velger å beholde barnet, kan du jo si til legen du går til at du hadde tatt en angrepille, og om du kan få litt ekstra oppfølging pga dette?

Vil anbefale deg å snakke med amathea eller jordmor for å få orden på tankene dine, det er ikke lett å skulle finne fred i sjela helt på egenhånd alltid, kan være godt å snakke med en fagperson som har peiling på hvilke rettigheter du har og hvordan du kan få hverdagen til å gå opp..

 

Håper du finner ei god løsning!

 

Gode ønsker fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...