Gå til innhold

Er det flere.....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som føler seg usikre på om fostret faktisk lever og som kunne tenke seg en tidlig ultralyd?

Jeg er nå 7+5 og sikkert litt hysterisk, men synes det er lenge å vente helt til uke 18 før jeg i det hele tatt får vite om nurket lever. Skal ikke til jormor før uke 20....

Synes det er vanskelig å be fastlegen om ei henvisning, da jeg har inntrykkk av at det skal ligge andre grunner en hysteri til grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill en time til fastlegen og forklar hvordan du har det... og at du bekymrer deg veldig! Det er ikke sunt for deg eller spiren..si at du har et sterkt ønske om å komme til gynokolog for å ta ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vurdere og skaffe deg en sånn babywatcher.

 

Så kan du lytte etter hjertelyden selv :D

 

Men er kanskje ikke så lurt hvis man ikke finner den.. Fant den idag alt selv og er hoppende glad for d :D

 

For da lever h*n, tror til og med jeg vet kjønnet :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt er du på vei?er 7+4idag,kan man øre det med en sånn dings du snakker om da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er like langt på vei som deg og tenker på akkurat det sammen. trodde egentlig at jeg kom til å få tidligere på grunn av 2 sa siden juni 06. men legen sa ikke noe, og jeg turde ikke spørre. så nå vurderer jeg kanskje en privat ul. hørt at det koster mellom 900-1200. men da slipper jeg ihvertfall å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. slik hadde jeg det sist også. Fikk tidlig ul og det var betryggende. Det er ikke noe godt å gå med vonde tanker. ta det opp med fastlegen, fortell hvordan du har det. får du ikke henvisning, så kan du vel ta det privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...