Gjest Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Men nå gir jeg det selv........ Etter trilleturen DA skal ord bli til handling... Alle planene er klar i hodet, og det viktigste, talen er iallefall klar...! (Så "attpåklatt en go gutt" kom igjen heng deg på;-)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 "KADANG" et spark fra meg......=) du må ikke snakke,pjuh...sitter å sender ut innbydelser jeg,pr MELDING!!!! ble bare rot med di vi skulle lage,og di ble ja aldri ferdige da....såååå,bedre sent enn aldri ;o) tale?????? æææææææh....der sa du noe...tror det blir sang jeg da. det er bedre enn å stå å holde tale ja.å tror nok han vil det å.ordne først,spørre etterpå,hehehe skal på shopping jeg.mere pynt....begynner å bli litt nå.he he he
Travelmor Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Henger meg på her også. Spark, spark, spark..... Du er sikkert alt på tur:-) Planer er fint og huskelapper. Du må fortelle oss hvordan det går med talen. Nå ser jeg at jeg må lage en talehuskelappe også. Enda jeg har holdt konfirmasjonstale for jenta mi hver dag i 2-3 måneder. Så det får holde. Kan bli nok mas og kjas om livets harde realiteter. Skal heller snakke om noe hyggelig i konfirmasjonen, som da ho var lita og bare skjønn og god:-) Sitter og mimrer med noen herlige babybilder her.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Hehe ... Er ennå ikke kommet meg på trilletur.. Sitter også og blar i babybilder, lager en liten bildebok tror jeg.. Stikker ned på jobben og kopierer litt. Tale ja... GRUER meg!, er ikke så glad i å snakke i forsamlinger, men hvem er det ? og det er jo bare kjentfolk...Mange gode ord, kjefter jo ellers i året hehe.. Sang er også fint "atpåklatt..."hadde tenkt det først..
Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Dikt til konfen........Synes det er nydelig, og avslutter talen med dette: "Våg å være ærlig, våg å være fri våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn er reddere enn deg? Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar, ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, stå på egne bein. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel? Våg å være nykter, våg å leve nå. Syng, om det er det du vil - gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er, og at du er sann! Av Hans Olav Mørk"
Travelmor Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Nydelig dikt du har funnet! Kjenner jeg nesten får gåsehud her. Veldig mye bra. Jeg begynte å skrive en sang. Har endelig fått overtalt 12-åringen til å spille til. Vi ble brått avbrutt i moroa av konfirmanten som kom overraskende på oss her.. så vi får ta det igjen når hun ikke er her.
Gjest Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 det var et fint dikt. ikke tro det ble shopping nei....for lita tid.men det ble kjøpt fluemiddel på felleskjøpet =)) så da er jeg berga for invasjonen av fluer om kort tid. min konfjert sitter i danmark uten lommepenger,hehe fikk ikke brukt bankkortet,så der ble det stopp.men tror nok en av di voksne hjelper han.hvis ikke blir di neste dagene virkelig kjedelig......
Karomamma Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 *sparker deg i baken* He he... jeg har heldigvis 12 år igjen å planlegge på....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Næh.... Det er jo det samme diktet jeg har valgt til min konfirmant til helgen! Det er så fint!!! Er dere i rute folkens???
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Så artig da =0) Synes også diktet er nydelig....... I dag har jeg jobbet r.... av meg, og det gjør jo ikke noe, for den r.........kan alltids bli litt mindre..;-) Men jeg er virkelig kommet langt og snart klar til å ta i mot de første gjestene som kommer på torsdag. Det er en god følelse! Håper dere andre med konfiser ligger bra ann...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Har ikke begynt på talen enda... Har heller ikke rukket å tenke på hva jeg skal ha på meg, heller... Men antrekkene til barna er vel i havn. Menyen nøye planlagt, kakebakst fordelt, bordkort laget, pyntestæsj kjøpt, kjøkkenhjelp rekvirert osv. Konfirmanten må dynkes i stampen og skrubbes (evt klorblekes...) Hun fikk et lurt innfall og smurte hele seg inn med selvbruningskrem. Resultatet var mildt sagt mislykket!!! Vi skal på liten shoppingtur i morgen for de siste småtingene... Strømper, hårpynt, hampvott (til skrubbing av konfirmant)... Noe jeg har glemt da, tro?
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Hehe sliter selv med ujevnheter etter selvbruningskremen..... Tonetrollet, det høres virkelig ut som du har kontrollen! Jeg sitter og tar meg en øl på den nypyntede terrassen og er småfull etter en bare..hihi.... I dag har jeg kjøpt uteplanter, det ble kjempefint..fader og, det er jo 20 grader ute ennå..deilig=0) Stå på videre jenter, dette blir bra.. "Atpåklatt en gogutt"; jeg har også kjøpt bunad til vesla, str 62/68..må prøve, håper ikke den er for liten!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Kjøp sitron og bruk sammen med hampvotten så sklir brunfargen lett av:-) Evt bruk "whitening" tannkrem og skrubb på - funker som bare fy:-)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 utepils,varmegrader og avslapping??? hvor i huleste er du da??? hehe. er spennende å lese nå gitt.en forbruna konfirmant å greier ;O) blir noe å skrive i bryllupstalen det.bunaden ble kjøpt i oslo =)))))) fant en 74 igjen.så jeg hyler hvis den ikke passer....å nekter den som kjøpte den kaker....hehe.gleder meg til å se han i den da =) skal ta maaaaasse bilder ja.ingen av mine andre unger har hatt bunader når di var så små,så dette var siste sjansen.kan ikke skryte av mine forberedelser jeg.har sovet to timer,og sitter med senestrekk/kuler under føttene.vondt vondt,innmari vondt....der fikk jeg for å slappe av ja.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #16 Skrevet 2. mai 2007 I Sandvika sitter jeg..;-) Godt å sove, men au au med senestrekk! Alt blir klart til slutt skal du se,,,,
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #17 Skrevet 2. mai 2007 så jeg må reise helt dit for å finne sol altså.hmmmm =) er vondt det her ja,og det gir seg ikke heller.hmprh
Superlis Skrevet 2. mai 2007 #18 Skrevet 2. mai 2007 Lykke til alle sammen,tror nok det går så bra så Har hvile år i år,hadde konfirmasjon i fjor og skal ha til neste år! Til helgen skal jeg i konf. til nevø Håper godværet holder seg,og kommer til de som ikke har!!!
Reveenka Skrevet 2. mai 2007 #19 Skrevet 2. mai 2007 Nå skal jeg heie skikkelig på dere i innspurten! Klart dere får til dette, jenter! Og husk å sørge for at det ikke bare blir stress for mor, men også litt hygge. Går det an å få revungene til å konfirmere seg to og to.....?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #20 Skrevet 3. mai 2007 her en en forsiktig "dytt" =) tenker du er ferdig,og di andre med.bare jeg som surrer til siste minutt...;o) reveenka... jupp,ta to i slengen.det skal jeg gjøre neste gang,hehe
Reveenka Skrevet 3. mai 2007 #21 Skrevet 3. mai 2007 Du attpåklatt "en go'gutt" - jeg er sikker på at du har full kontroll, selvom det føles motsatt - bare vent til dagen er der, så samles alle trådene mirakuløst og vips! så faller alt pent på plass c",)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå