**My little Miss drama and I** Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 Etter en ganske grei men tung fødsel kom den "lille" store pia våres den 24 april 05.05.. 5 tima etter terminen.. Hun va 3645 og 51 cm...:-)... Litt start vansker har vi ,men koser oss !!!! Gled dere alle sammen og lykke til.. fødselshistorie kommer senere... reiser hjem i dag;-D.... Mange som har fått nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. april 2007 #2 Del Skrevet 27. april 2007 Åh! Gratulerer så masse med lillejenta! Selv har jeg termin i morgen og er temmelig spent på når vår lille prins vil komme! Håper det er snart, for jeg begynner å bli veldig utålmodig nå! Lykke til videre i barselperioden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 27. april 2007 #3 Del Skrevet 27. april 2007 Gratulerer masse med prinsessa! min ko 04.04. , ble jo igangsatt vet u... kos dere masse! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 27. april 2007 Skal krysse fingrene for at du er like heldig som meg å at din prins begynner å ville ut i natt;-)... tror du føder snart jeg;-)... skal se følge med ;-) Takk skal du ha, ting begynner å gå seg til nå endelig;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 28. april 2007 #5 Del Skrevet 28. april 2007 Gratulerer så masse!! Alt går seg nok til etter hvert:))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 28. april 2007 #6 Del Skrevet 28. april 2007 Gratulerer! 5timer etter termin var jaggu meg bra timing:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå