Gå til innhold

Tok symptomene deres ferie i uke 6 og 7 ?


gresshoppe

Anbefalte innlegg

Mine symptomer tok i allefall ferie da... nå som tiden er for at IKM tiden er her, kommer symptomene igjen. Har dere sterkere symptomer da IKM tiden nærmer seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

veit ikke om di har tatt ferie men jag har iallefall mistet ømmheten i puppene... men er småkvalm ennå da... så det er bare å satse på det beste her..........

 

lykke til !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når jeg leser at dette skjer med flere... Mine symptomer er som sunket i jorden (7 uker i dag).

 

Har aldri hatt skikkelige symptomer, men ømheten i puppene er borte. Jeg er såååååå engstelig, men trøster meg med at det skjer med flere.

 

Har faktisk aldri følt meg piggere enn nå som jeg er gravid. Synes det er skummelt, men jeg har jo ingen smerter eller blødninger så håper dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal pris dere lykkelige... jeg går rundt med kvalme hele dagen og gulper.. trøtt.. sliten.. håper at det går over snart for det er ufattelig tungt å gå sånn=(... fikk en sønn for 7 år siden og da hadde jeg det ikke sånn i det hele tatt.. så d ble veldig uvant denne gangen. Men det bare viser at alle svangerskap er forskjellig noen er plaget og for andre er det en dans på roser. Fryd dere at formen er på topp=) lykke til alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere enn meg!! Jeg er 5+4 i dag, og synes at jeg plutselig ikke føler meg gravid lengre... Stikningne i underlivet er nesten borte, og mindre ømme pupper. Men er ekstremt trøtt om dagen, så da er det vel som det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine symptomer har visst tatt ferie de også,føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke for å skremme eller slenge ut dårlige kommentarer,men jeg har dårlig erfaring med få symptomer,hadde det sist også og det endte i en MA i starten av februar,så jeg er nervøs for at det har skjedd igjen. Har bestemt meg for en tidlig UL,for å roe meg ned,men det er jo lite man kan gjøre uansett hva den viser,men det hjelper å bli beroliget synes jeg. Jeg er 6+4. Krysser fingrene for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har åsså vært litt sånn, var veldig ømm i puppene det var sånn jeg skjønte åt jeg var gravid å da var jeg 4 uker på vei nå er jeg 8+5 og ømmheten i puppene har dabbet av veldig men som i dag foreksempel så er jeg så kvalm at blæææ... tror det går litt opp og ned med sånne ting, satser på det allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 7 nå og skikkelig kvalm og svimmel, såpass mye at jeg ikke våger å kjøre bil og orker heller ikke å gå på jobben. Er innmari slitsom å være så dårlig HELE dagen:( men, det er jo et tegn på at alt er bra!

 

Til dere som ikke har symptomer, husk at ikke alle er like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite advarsel... mine symptomer forsvant og alle sa det var normalt.. men noen dager etter hadde jeg en SA. Det kan være tegn på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla gresshoppeFAEN!!!!!

Nå får du jammen gi deg!

Vi gir vel faen i SAer!

Gi faen i ta fra mennesker håpet her inne din drittkjerring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skrive at SA kan skje er det å ta håpet i fra noen ? For det kan skje med alle før uke 12. Det skjer med 1/3 av alle gravide kvinner før uke 12. Det er realistisk. Det kan være flere grunner til at symptomene tar ferie, det kan være normalt, at dere ikke kjenner det så godt og at det kan være en SA / MA på gang.

 

Du gir faen i SA èr skriver du. bare vent til du kanskje sitter i den situasjonen selv.

Vær realistiske, håp har ikke mye å si. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva????

Du er så syyyyyyk!

Har lest alle innleggene du har lagt ut på BIM!

DU ER SYK!!!!!!

SYK SYK!!!!

Det er hva du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppe tør ivertfall å stå frem med nick, og ikke benytte seg av anonymknappen ivertfall som visse andre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er d noen som er SYK inne på dette forumet så er d de helvetes ANONYME!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er anonym, men ikke syk, carina. Trivelig dame, du! Når forumet tillater oss å skrive anonymt, så kan ikke du komme med drit som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...