Gå til innhold

En hilsen fra Pandura i sofaen!

Anbefalte innlegg

Hei alle flotte damer her i ventesofaen! Jeg hadde bare så lyst til komme med en liten hilsen til dere alle og en liten oppdatering fra sofaen!

Jeg har kommet til slutten av uke 24 i dette svangerskapet. Tida går så fort! Jeg er i forholdsvis fin form, bare så utrolig forkjølet og tett! Det går heldigvis over! Bekkenplagene som har vært fremtredende i alle mine svangerskap, har ikke vist seg denne gangen, og det er utrolig deilig. Ikke minst siden jeg er hjemme med toåringen vår enda.....

Våren har ankommet Troms også, jeg ser stadig større deler av plenen ettersom regnet skyller vekk snøen.

Inni magen er det masse liv om dagen. Det dulter og vender og dytter og hopper, og det er deilig. Har fått kontrollene mine hos samme jordmor som jeg hadde sist under kontrollene og under fødsel, og hun er helt enig i at jeg ikke skal gå så ofte til kontroll med mindre det er noe spesielt. Det gjør meg godt å ikke være for ofte til kontroller og målinger og avtaler. Alt blir så normalt liksom.

Jeg vil ønske dere alle en flott vår, med alt det kan innebære. Måtte tanta reise på langtidsferie og spirene sitte som de skal på våren.

Alt godt fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9117597-en-hilsen-fra-pandura-i-sofaen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så godt å høre, Pandura! Takk for veldig koselig oppdatering; vi glemmer jo ikke dere som nå er i lykkelgie omstendigheter -- og det høres jo virkelig ut som at det er det, du er :-) Åh, ja, fornemmelsen av liv i magen; den er helt ubeskrivelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...