Orris & Lille Sebastian Skrevet 27. april 2007 #1 Del Skrevet 27. april 2007 Är nu 3 dagar på övertid och börjar inse att jag kanske lika väl kan anmäla mig i majklubben!!!?? Ska på kontroll idag och hoppas på något under men är ganska övertygad om att jag bra kommer att få ny tid nästa vecka:-( Jag fick tiden hos jordmor avlyst och får istället gå hos lege siste tiden nu och det känns inte helt tryggt av någon anledning så här nu på slutet. Är vi några kvar i aprilklubben som inte fött? Känns som om man är ensam kvar..... Jag har en liten till hemma på 20 månader som kom 8 dagar för termin och jag hade väl trott på något sådant nu också, men så fungerar det visst inte. Har en del kynnere med det är ju inte rart så här i vecka 41. När det sätter gång på riktigt så känner man ju det!!! Så inga tecket än, tyvärr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jla83 Skrevet 27. april 2007 #2 Del Skrevet 27. april 2007 Jag är också kvar... Hade termin igår då, så bara på dag 1 över än så länge. Misstänkte väl att jag skulle gå över så det är egentligen helt ok för mig. Är i fin form och så, men självklart vill jag att hon ska komma ut! =) Ska försöka att inte tänka på det så mycket, då kanske det händer nåt. Men det är ju enklare sagt än gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozgirl Skrevet 27. april 2007 #3 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Jeg har termin 30. så det er vel ganske stor sjanse for at jeg også må melde meg inn i mai klubben.. Var hos jordmor på onsdag og fikk beskjed om at hun ligger langt nede i bekkenet og er klar, men livmorhalsen var ikke moden enda. Så det kunne være en sjanse for at hun kom før termin. Har hatt et bra svangerskap men har de siste 3 ukene fått bekkenløsning som gjør vondt! Så tvi tvi til alle som ikke har født enda, sender herved en god dose fødestøv rundt! Inkl til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. april 2007 #4 Del Skrevet 28. april 2007 jeg er ogsaa her enda...har termin i morgen. Var til jordmor paa onsdag og var da ikke moden i det hele tatt. saa jeg kommer nok ikke til aa faa noe baby i armene foer langt utti mai desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 28. april 2007 #5 Del Skrevet 28. april 2007 Blir nok maiklubb her også... :/ Så slapp av, du er ikke alene igjen i aprilklubben!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå