Gå til innhold

Noen dummere??

Anbefalte innlegg

Huff, er så irritert på meg selv! Jeg og sambo var på

utredning forrige uke, og det ble selvfølgelig spørsmål om jeg hadde hatt

noen infeksjoner. Jeg svarte nei, selv om jeg har hatt klamydia for 7 år siden. Det ble oppdaget etter kort tid og jeg fikk behandling for det. Det som er så innmari dumt er at dette skjedde like før jeg ble ilag med sambo, og jeg har derfor valgt å ikke fortelle det til han. Har vurdert det flere ganger, men synes det er såpass flaut at det aldri har blitt noe av det. Så da legen spurte om jeg hadde hatt noen infeksjoner viste jeg ikke helt hva jeg skulle si. ville ikke at sambo skulle vite noe - og han skulle iallefall ikke få vite på DEN måten! Viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, og svarte derfor at jeg ikke hadde hatt infeksjoner. Tanken var at når legen foretok GU kunne jeg si sannheta, regnet med at sambo ikke trengte være med på det. Men neeeeida! han måtte være der hele tida... Mener å ha hørt at legen har en liten samtale med partene hver for seg slik at situasjoner som dette unngås... Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Fikk en Pergo-kur,mer får jeg ikke før etter lapraskopi - og det ville legen vente med i 7-8 mnd! vi har prøvd i 2 år, og vi bynner å bli motløse, alt tar såååååå lang tid. Lurer på om jeg ville fått tilbud om lapraskopi tidligere om jeg hadde klart å fortelle sannheten... E så dum så dum så dum!! Hva syns dere jeg bør gjøre nå da? Ringe legen? Prøve pergo-kuren å håpe på d beste? ... andre ting?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9117342-noen-dummere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du kviet deg for å si det mens samboeren din var tilstede, ikke akkurat noe man har lyst å dele med hele verden. Trodde faktisk man fikk deler av timen alene med legen, det gjorde iallefall vi, og da fikk jeg sagt at jeg hadde hatt en klamydia-infeksjon. Legen skrev opp med en gang at han antok det var grunnen til at vi ikke ble gravide.... ble litt sjokkert over at han var så bastant, men fikk iallefall henvisning til hsg-røntgen med en gang. Der kunne de heldigvis se at det ikke var noe i veien med egglederene mine, så da kunne jeg puste litt lettet ut.

Anyway, det jeg prøver å si er at du nok bør ringe legen og fortelle hvordan det ligger an, for da tror jeg du vil bli sendt til lap tidligere. Ingen vist med pergo hvis egglederene dine er tette. Jeg fikk ikke begynne på pergo for etter røntgen. Forhåpentligvis er alt bra hos deg og, det er jo størst sjanse for det, siden det ble oppdaget så raskt og du fikk medisiner.

Lykke til!

(Og jeg syns ikke du er du altså!) :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9117342-noen-dummere/#findComment-9117759
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...