MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Dette har jeg ventet på lenge altså!! Så fantastisk:) 3 positive tester, for å være heelt sikker.. Helt utrolig at JEG kan skrive sånne innlegg!!! Men, noen som har tempet? Tempet min var veldig lav i dag, har ikke tempet denne pp, tok bare en i dag. Må tempen egentlig være høyere ved graviditet??
MissBehave Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Gratulerer og velkommen. He he he,jeg slapp ikke unna IVF,men det var jammen meg verdt det.
gresshoppe Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Gratulerer og velkommen hit til oss på 1 trimester.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk jenter.. Så rart å skrive sånne innlegg selv altså
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Velkommen, kjære Majja min!!! Måtte skrive svar her og jeg;) Vel, jeg hopper jo videre i dag da, men du vet hvem du skal spørre når du er bekymret og trenger råd;) Jeg er så glad, Majja, for du skal bli mamma!!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2007 Tuusen tuusen takk vennen!! Ja, nå skal jeg faktisk bli mamma!! HERREGUD!!! Er jo ikke så langt bak deg da;) Men veit jo hvor jeg skal finne deg når jeg trenger ett godt råd eller ti:)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Hei! GRATULERER så mye!!! Det er en fantastisk følelse å være nygravid! Håper du får et fint svangerskap :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå