Joikaboll@ Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Aner ikke hva slags smykker jeg skal velge, hva passer til en stroppeløs kjole?
jente,jente, ? Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg skal ha et helt enkelt perlekjede som ligger pent i halsgropen. Små enkle perler i ørene og same i armbånd. Kjolen min har litt "armer" og et lite slep med perler på, så dette blir veldig fint sammen
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg skan ha en velidg enkel kjole med v-hals. Til den har jeg tenkt å ha et enkelt gullkjede med et dråpeformet perleanheng i halsgropen. I ørene skal jeg ha dråpeformede perler (som henger i enkle "gullkuler"). Jeg skal også ha et gullcharmarmebånd, med et par små charms på. Forloveren min og brudepiken skal ha like armbånd, som de får i gave av meg når vi er og pynter oss om morgenen...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 viss du har lyst hår er det veeldi fint med et lite sølvsmykke.. det hadde eg. og det er nyydeligt.. kansje en liten diamant i smykke.. men viss du har mørkt hår, kan du ha det samme, bare i gull.. lykke til.. du kommer til å bli superfin bryllup er helt fantastisk.. ta vare på dagen å minner
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 smykke og øredobber med hvite perler:)
Arb.ledig husmor Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Eg vet enda ikkje kva for ein kjole eg skal ha, men smykket har vore klart lenge. Det er et anheng eg fekk i arv etter min farmor. Det er et gullanheng med en perle i, og ligger ganske tett i halsgropa. Skal ikke ha øredobber... Armbånd vet eg heller ikkje om eg skal ha... Får se...
To gutter + spire Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 kjolen min er stroppeløs med laaaangt slep smykket har jeg fått låne av mormor - enkelt perlekjede. skal ha perler i ørene også med små krystaller på. Tiaraen har kun krystaller . Litt perler i toppen - så alt matcher perfekt sammen! Er ikke sikker på om jeg skal ha perlearmbånd og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå