Gå til innhold

Hva slagss smykker skal dere ha på til hvordan kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva slags smykker jeg skal velge, hva passer til en stroppeløs kjole?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg skal ha et helt enkelt perlekjede som ligger pent i halsgropen. Små enkle perler i ørene og same i armbånd. Kjolen min har litt "armer" og et lite slep med perler på, så dette blir veldig fint sammen :)

Skrevet

Jeg skan ha en velidg enkel kjole med v-hals. Til den har jeg tenkt å ha et enkelt gullkjede med et dråpeformet perleanheng i halsgropen. I ørene skal jeg ha dråpeformede perler (som henger i enkle "gullkuler"). Jeg skal også ha et gullcharmarmebånd, med et par små charms på. Forloveren min og brudepiken skal ha like armbånd, som de får i gave av meg når vi er og pynter oss om morgenen...

Skrevet

viss du har lyst hår er det veeldi fint med et lite sølvsmykke.. det hadde eg. og det er nyydeligt.. kansje en liten diamant i smykke..

men viss du har mørkt hår, kan du ha det samme, bare i gull.. lykke til..

du kommer til å bli superfin :) bryllup er helt fantastisk..

ta vare på dagen å minner :)

Skrevet

smykke og øredobber med hvite perler:)

Skrevet

Eg vet enda ikkje kva for ein kjole eg skal ha, men smykket har vore klart lenge. Det er et anheng eg fekk i arv etter min farmor. Det er et gullanheng med en perle i, og ligger ganske tett i halsgropa. Skal ikke ha øredobber... Armbånd vet eg heller ikkje om eg skal ha... Får se...

Annonse

Skrevet

kjolen min er stroppeløs med laaaangt slep

smykket har jeg fått låne av mormor - enkelt perlekjede.

skal ha perler i ørene også med små krystaller på.

Tiaraen har kun krystaller . Litt perler i toppen - så alt matcher perfekt sammen!

Er ikke sikker på om jeg skal ha perlearmbånd og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...