Gå til innhold

eggløsning NÅ? i følge FF er jeg frukbar nå.. men får ikke d til å stemme jeg!

Anbefalte innlegg

er på dag 9 i syklusen, og har 32 dager syklus.

ifølge Fertility Friend, er forventet EL 4mai( mens i følge babyverden er min EL 6 mai...)

noterte ned sekretet mitt på kalenderen i dag, og siden d lille av sekret jeg hadde var vann/ tynn melkeaktig, så valgte jeg "watery". da ble plutselig denne dagen på kalenderen min grønn...jeg kan vel ikke ha el nå, så tidlig? får ikke d til å stemme........

Fortsetter under...

Jeg har akkuratt vært inne på pernille.info og lest litt om sekret. Og såvidt jeg forsto, så behøver en nødvendigvis ikke ha el, for at det skal komme et slik sekret som er tyntflytende. Men dette tyntflytende sekretet skal jo være det beste for de små svømmerne, slik at de kommer seg frem, og ikke blir sittende fast i et tykt/tørt sekret. Så det kan jo være derfor kalenderen din ble grønn?

ja, det kan jo godt hende =)

hm.. den ble grønn faktisk 2 dager før ikm også, og det skjønte jeg i alle fall ikke!!

pluss at når disse dagene her ble grønne, forsvant faktisk grønnfargen fra de dagene jeg faktisk er beregnet fruktbar...

hm

jeg blir grønn jeg =P

Selv om det kommer opp grønt på dagene betyr ikke det at FF har funnet EL. Når FF finner EL kommer det et digert rødt kryss som markerer EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...