Gå til innhold

Endelig vert på babyshopping..

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og endelig fått det meste i boks til lille Lukasen kommer..Mangler vogn og stellebord nå..men det er vanskelig å bestemme seg for hvilke jeg vil ha..:) Guuuud, det er såå kjekt å handle...er heelt utslitt nå da, og sitter i fotbad å bare ynker meg..hehe, men det var verdt det..Andre som har kommet godt i gang med innkjøp og forskjellig?

Skrevet

har handla nesten alt til lucas min jeg å:D tar d siste i helgen:)deilig å handle villt innimellom å og vite det er nødvendige ting man kjøper:D

Skrevet

Jaa, akkurat det jeg også tenker..hehe..meker nå at jeg blir glad av å SHOPPE rett og slett, til Lukas, meg eller hunden, bare å få bruse ifra seg...Og akkurat denne gang var d jo nødvendig og veeeldig kjekt å få handle klær til mini..Ååå, fant Donald Duck joggedress, og Ole Brumm t-skjorte og shorts*dreamworld* ååå, vil ha JUNI nååå:))))

Skrevet

man slipper å ha dårlig samvittighet for å ha svidd av masse penger for man vet d er ting man må ha liksom:D

enig dær, vil han skal komme ut snart:D

Skrevet

jeg og vil min skal komme ut:P hahahha

Skrevet

din bør holde seg inni mange måneder til for tenk:D hehe:)

Skrevet

ja, den må nok være der "litt" lengre ja.. skulle ønske jeg hadde termin i sommer=)

Er det jeg som er "minst" på vei her inne+

Skrevet

hmm tror anele er ganske kort å¨vei enda:)

du det er sååå slitsomt å være så langt på vei nå, alt for fysje varmt, svetter som en gris og hovner opp i bena tvert av varmen:P

Skrevet

off å æsj jaa...måtte ta mange pauser på ikea, og det var mange som glodde for jeg satt meg på alt som kunne minne om en stol:D:D hoho*leeeer* ryggen er vond, og føttene er ekle..hehe, men det er jo litt morsomt også!!Savner nok å gå gravid når det er over:))

Skrevet

ja, det er sant!! But i want to be Keiko!!

Skrevet

haha venninna mi praia en rullestol og trilla meg i på ikea når føttene mine streika:p daaa stirra folk skikkelig men jeg ga faen for endelig fikk jeg handla skikkelig uten å stupe:D

du er snart keiko prinsessa:D jeg er ikke keiko lenger, jeg er det brømte isberget som titanic traff når det sank:P

Skrevet

Ja det er venninne det:D!!! hørtes diiiigg ut!! hoho, isberg og keiko, vet ikke hvem av di jeg identifiserer meg mest med..men folk har hvertfall rettet oppmerksomheten fra fjeset til rett på magen-glo seg ihjel-haha!!

Skrevet

hahahahah!!!!! Nå holdt jeg på og velte laptopen her:P

Hahaha!!

Skrevet

jeg synes det var genialt av henne jeg:D hehe hun trilla meg type rullestolrally gjennom hele ikea:P hehe :)

ja si det:P men venninna mi er så lett at om hun snubler når jeg holder henne i arma så tryner a ikke fordi jeg står som et isberg fant vi ut for noen dager siden:D

Skrevet

Ja va deg eg tenkte på:P ååå...bare 5 dager itte meg..weee:))

Skrevet

ja jeg har planer om å snike i køa ass for jeg synker jo ned i bakken snart så diger som jeg er:D jordmora spådde at jeg føder i midten av juni, bare en følelse hun hadde:D

Skrevet

hehe...hvordan er sf-målene dine?Jeg ligger over kurven selv, var 32 i uke 30..

Skrevet

de er rett på streken så de er suverene:D men jeg er lita og kort så jeg ser jo ut som en hobbit, har bilder av det på profilen min hær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...