EnLitenPrins Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Kan komme med en liten presentasjon av meg selv! Er ei jente på 19 år! Har veldig lyst på baby Føler meg så klar for det,Snaaart! JEg og typen har bestem oss for og prøve sommer/Høst 2009! Lenge å vente...det vet jeg! Men skal bli ferdig me utdanninga mi først...Så har ikke planer om å bli gravid enda..Men håper jeg er ike velkommen fordeom!
Brina86 Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 håper du ikke er velkommen fordetom elelr håper du ER velkommen fordet om? hehe SELVFØLGELIG er du velkommen her.. er jo siden for oss som er "snaaaart" klar... Selv skal jeg ikek begynen før i februar ca.. men hele prosessen settes igang allerede desember siden jeg må ha litt hjelp fra lege osv.. men da føler jeg iaffal at ting er igang da.. hehe Velkommen skal du være!
EnLitenPrins Skrevet 26. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2007 hehe..Bra jeg er velkommen da hihi Jupp..Jeg er mer en klar da..tror jeg Men typen det står på...Prosess ? Hva trenger du hjelp til da? Sorry atte jeg spør..Er bare nysjerrig!
Brina86 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 nja.. går på litt medisiner som er veldig sterke os skadelig for evt, foster.. de er så sterke at ingen prevansjon funket og hadde jeg blitt uheldig gravid så hadde ungen blitt veldig skadet og det er ikek noe liv verken for meg eller barnet.. så jeg valgte og ta spiral.. så den må ut hos spesialist siden jeg har ingen tidligere barn.... så prossessen min begynenr allerede 9 mai når jeg skal til legen min som skriver ut alle de sterke medisinene mine og snakke med han om åssen jeg kutter ned på medisinene når vi skal planlegge barn,.. hehe.. da er jeg iaffallitt stykk på vei.. hehe så til min fastlege og snakke omdet samme... ta noen vaksiner som jeg ikek tok på barneskolen/ungdomsskolen pga sprøyte skrekk.. så skal jeg ta lappen, samboeren vil at jeg skal ha lappen i tilfelle noe skulle skje meg eller barnet og han ikke er her.. begynte på lappen for en del år siden. bare ikke gidda og fullføre... syns det er sure penger lissom.. hehe. så skal jeg begynne på folat i desember selv om jeg ikek har tatt spiralen ut.. hehe... så begynner vi i februar fordi typen vil så gjerne prøve på en jente.. (ifølge kinesiske fødselskartet så blir det jente i februar, mars, april
Brina86 Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 men selv bryr jeg meg lite om kjønnet forøvrig da... bare jatter med litt jeg så han føler seg litt engasjert i det hele.. som vi alle jenter vet så er ikek alle gutter så lett og få ivrige... mens om jeg sier ja vi venter til februar og prøver på en jente og ser om fødselskartet funker så blir han glad og lysten på og prøve og engasjert.. så resulterer det i MASSEVIS av god sex på meg.. hehe
EnLitenPrins Skrevet 28. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2007 ojjj...det var mye ting å gå gjennom ja..hehe Sprøyte skrekk vet jeg alt om..HATER sprøyter...hehe... Lappen er en grei ting! Holder på me den selv..Men er denna helvettes teorien...denn suger! Folat..Det er ganske bra å ta sant ? har hørt d...hehe Ahh..Jente vil jeg og ha! Men er det ikke noe omm atte vis du vil ha jente skal du ha sex rett ette eggeløsninga? Elr samme dagen ? Å viss du vil ha gutt så kan du ha sex 4-5 dageer før el ?
EnLitenPrins Skrevet 28. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2007 neei..Tror ikke det er så viktig me kjønn..iallefall ikke her i gården.. Men tror alle jenter drømmer om ei lita prinsesse jeg da ;o) Nei..gutter eer ikke så ivrige å engasjert som vi jenter..Denn kan jeg skrive under på!
Lotta med novembergutt Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Tror desverre ikke det går ann å styre om du vil ha jente eller gutt. Men hadde vært gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå