Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 3 1/2 mnd. Trodde først Pamers midi var best for å unngå lekkasjer om natten (hørt rykter om at pampers passer best til gutter). Men etter flere netter på rad med "våt" baby gikk jeg over til Libero midi. Så langs synes jeg den virker bedre. (har prøvd i 4 døgn). Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt er 4 mnd og veier 7 kg saa vi bruker pampers nummer 3 altsaa fra 4 til 9 kg og aldri opplevd at han er vaat..har brukt pampers til alle 3 og har aldri hatt problem...

Skrevet

Vår gutt er også 3 1/2 måned, og jeg syns pampers er best.

Unger er jo forskjellige, så for noen funker pampers best og for andre libero:)

Skrevet

Samme erfaring som deg HI. Gutt her og alltid lekkasjer med pampers.

Skrevet

Jeg har problemer med libero. Liker pampers mye bedre, liker faktisk nesten alle merker bedre enn libero.

Skrevet

Her går det i libero og har gitt på 3,5 mnd...

Stili navn gutten din har KOzy K min heter det samme bare med c :)

Skrevet

Har byttet mellom de 2, varierte ifht vekta på min gutt iallefall. Ser det samme gjelder jenta.

Skrevet

De første 2 mnd av Noahs liv brukte vi Pampers.. Men han la jo på seg og da begynte bleia å lekke, siden har vi brukt Libro...

Skrevet

Vi bruker Libro, brukte til og med ikke opp de gratis prøvene jeg fikk sendt av pampers.. bare lekker.. Poden er 3,5 mnd .. bruker libro mini.. men midi på natta =)

Skrevet

Gutten vår blir 11mnd og jeg har brukt Libero sia han ble født,kjempe fornøyd.Vi prøvde en pakke med pampers da han var 7mnd,men da ble det lekasje og jeg syntes jeg måtte bytte bleie oftere fordi den kjentes så fort full ut i forhold til libero.

Skrevet

Her er det Coops bleier som holder tett og dessuten har han ikke vært sår etter at vi begynte med dem :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...