Gå til innhold

Skiftende humør...

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt om dagen med alle tankene som svirrer rundt i hodet mitt. Enkelte dager synes jeg det er kjempegøy å være gravid og ser igjennom alt jeg har fått til babyen. Mens andre dager ønsker jeg bare at han skal forsvinne fra magen min og angrer veldig på at jeg ble gravid. Er det flere der ute med sånne tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9115840-skiftende-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, det er det absolutt. Du er slett ikke alene. Jeg er også slik i høyeste grad. Vi gravide blir litt rare i hodene våre, vi må bare holde ut til det går over, for det gjør det som oftest. Se mitt svar under "Gleden er borte" , der har jeg skrevet litt mer, som også ser ut for å gjelde for deg.

klem fra #m#

Hei:o)

Slik hadde jeg det selv da jeg var gravid, jeg angret og gledet om en annen. Noen dager gikk det greit å være gravid, mens andre dager var det helt pyton. Men jeg angret mest. Snakket hele tiden om å ta abort, fa bort ungen osv men holt ut 40 uker. Er sikkert hormoner som er ute å lufter seg.

Har du det slik ofte?

Jeg utviklet fødselsdeprisjon når barnet kom til verden for 10 mnd siden og sliter fortsatt.

Kanskje du kan snakke med noen om dette hvis det fortsetter plage deg:o(

Håper hvertfall det går bedre med deg:o)

Klem fra meg

• 2 uker senere...

Hei og takk for svar.

Jeg sliter fortsatt med disse tankene mine. Går mye ut på om jeg kommer til å blir en god mor, at babyen kommer til å ødelegge fritiden min, om mannen min kommer til å stille opp (han er en sofagris). Mange ganger skulle jeg ønske at gutten jeg har i magen skal forsvinne.

Har hatt et par ekstra UL`er hittil også pga morkakeplasseringen. Og hver gang jeg har hatt det så har jeg tenkt at håper han er død så kan jeg fortsette det livet jeg hadde før jeg ble gravid. Jeg vet jeg har syke tanker, men kan ikke noe for det. Håper det går over etterhvert...

Du er ikke alene, jeg har også mange syke tanker! I det siste vil jeg bare bort fra alt, noe som ikke er lett når man har nr 1. Men han hjelper på humøret. Jordmor er også veldig flink til å støtte meg og er der hver 14 dag for å snakke..Heldigvis, vil ikke få fødselsdepresjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...