Gå til innhold

Noen som har smerter nederst i magen............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... Ja det har jeg!!! Er min nr 3 dette her, å har hatt mye vondt i mage i alle mine svangerskap. Men alt er greit m gullet inni der. Tror bare det er at det strekker seg og vokser nedi der, ganske normalt, men litt skremmende... Jeg har vært på UL flere ganger (pga blødninger) men alt ser helt fint ut, så tror ikke du heller trenger å bekymre deg :) Men klart blir det uutholdelig må du jo kontakte lege. LYKKE TIL

hei du!

jeg har også noen smerter helt nederst, sånn stikkende følelse. Da jeg spurte legen sa hun at det var fordi livmoren vokste og strektes. Altså jeg hadde ingen ting å bekymre meg over.

Denne stikkende følelsen er ikke direkte vond, men litt ubehagelig og litt skremmende til å begynne med. Det kan bli værre dersom jeg sitter rett opp og ned, men da bare legger jeg ryggen litt tilbake og så blir alt bra igjen.

=)

Jeg har også smerter......

Har lest at det ikke er uvanlig å ha kynnere, selv tidlig i svangerskapet. Så det er nok det, livmoren forbereder seg.

I dag har jeg hatt smerter nedover på venstre side, men det er nok bare de båndene som strekker seg. Er vel ikke så mye å bekymre seg for.

har opplevd flere ganger at når jeg reiser meg litt brått opp, får jeg en intesn stikkende smerte nederst i magen så jeg må krøke meg litt sammen. Har hørt at det er livmoen som strekker seg eller noe sånt, så tar det ikke så alvorlig..Det går ganske fort over..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...