Gå til innhold

noen så har mistet ømme pupper??


klara85

Anbefalte innlegg

er nå i litt over 6 uker og har så og si mistet ømmheten i puppene:(

flere som har det?

er det normalt?

burde jeg være nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) tror ikke du skal være så nervøs, tror det er ganske normalt å gå litt frem og tilbake på symptomer.. som med alt annet som kvalme, matlyst osv. søk litt på nett, eller ta en prat med noen.. :) går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sååå ømme bryster nå lengere.... ;)

det er sikkert ikke noe farlig av den grunn (kan hnde de ER like ømme åsså bare at du er så "vant" til det at du ikke merker det lengere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, jeg er 7+5, hadde ømme pupper tidligere i dag. men nå er de ikke øm i det hele tatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varierer nok veldig vil jeg tro!! er jo ingen lege heller men tror ikke det er noen grunn til bekymring uansett jeg!!

tenk positivt, og det positive skjer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene kommer og går sa jordmor. Brystene kan noen dager være ømme og om noen dager føles som gummi som en kan herje med uten at det gjør vondt, også bli ømme igjen noen dager etterpå. Det var visst helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svar.... jeg er 7 uker i mårra... skal til ul neste fredag så da får jeg vite det uansett... har mistet 5 ganger før så er veldig nervøs her, men skal tenke positivt!!!! lykke til alle sammen da jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...